SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed - Påskefrokost 2025
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Påskefrokost 2025

Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message Reverse Sort Order
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Påskefrokost 2025
    Posted: Yesterday at 18:00
Ja hvis der er en kogeplade og en håndvask, så kan man hurtigt finde på noget kreativt.
Sebastian kan du spørge Mads hvad der er af muligheder?
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Yesterday at 11:42
Hej alle sammen,

Nu er jeg ikke koordinator på det her arrangement (og bliver det heller ikke), men da jeg (som flere af jer) deltager hele dagen lørdag, vil det være rart med lidt at spise - frokost især men nok også lidt aftensmad. Det er helt fint at bestille pizza eller lignende til aften, som man nu lyster, men de to steder i Them (2 km fra Buchardt Audio) åbner først henholdvis kl. 14 og kl. 17 (og den, der åbner tidligt, har ikke ligefrem imponerende anmeldelser), så det er næppe relevant til frokost (der ligger også et Wok-sted i Them, der åbner kl. 16.30 og et asiatisk spisehus/take away nede i Salten, som åbner kl. 15 - Salten er også ca. 2 km væk). Jeg synes da også, at det kunne være hyggeligt, om vi kunne finde ud af noget fællesspisning til frokost, sådan som vi plejer - på den ene eller anden måde. Det kræver selvfølgelig lidt koordination og tilslutning. Enten skal vi bestille noget udefra, eller der skal forberedes noget hjemmefra. Det er blot et forslag. Jeg kender ikke køkkenforholdene hos Buchardt Audio. Alternativet er, at man selv tager en sandwich med til frokost, men det skal man altså lige være opmærksom på.

Edited by USXX - Yesterday at 11:43
Back to Top
Blankholm View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2026 at 15:58
Jeg gik direkte til LR4 fordi basenheden starter opbrud ved 4khz og med deling ved 2600hz viste “unoderne” fra dette opbrud i frekvens respons. Det er nu væk med LR4 filteret, men jeg ved ikke om Bw3 vil være tilstrækkeligt. 

Br NJ 
Blankholm

Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2026 at 10:23
Originally posted by felsby felsby wrote:

Jeg er med lørdag! Jeg glæder mig.

Skønt Big smile
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2026 at 10:21
Originally posted by Blankholm Blankholm wrote:

Det ser bare godt ud!! Og fedt du når det. Jeg kan desværre ikke nå at være klar med de næste dcr. Har kun et testkabinet men filter er næsten klar. Det er ikke lr2 som oprindeligt men lr4 med deling ved 2600hz. Desuden er der baffelstep filter også.

Jeg tager en copland rør forforstærker med, så er det et effektrin den kan tilsluttes kan vi også lytte lidt til det.

Hilsen NJ 

Når vi nu er ved de teoretiske filterbetragtninger, hvad er det så, der gør, at du går fra LR2 til LR4? Du springer let og elegant over (det overlegne) BW3 Wink

Edited by USXX - 20 Jan 2026 at 10:21
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2026 at 10:20
Jeg er med lørdag! Jeg glæder mig.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2026 at 20:36
Jeg har en ny XTZ Edge A2-300 class-D effektforstærker stående ude i firmaet, som jeg aldrig har lyttet på. Den ryger da bare med. Det er to forskellige verdener, men vi må jo bruge det, vi har. Jeg tager ikke anlæg med hjemmefra.
Back to Top
Blankholm View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2026 at 18:03
Det ser bare godt ud!! Og fedt du når det. Jeg kan desværre ikke nå at være klar med de næste dcr. Har kun et testkabinet men filter er næsten klar. Det er ikke lr2 som oprindeligt men lr4 med deling ved 2600hz. Desuden er der baffelstep filter også.

Jeg tager en copland rør forforstærker med, så er det et effektrin den kan tilsluttes kan vi også lytte lidt til det.

Hilsen NJ 
Blankholm

Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2026 at 13:37
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2026 at 12:43
Jeg gav den lige en skalle med SkramL III her til formiddag, så der er håb...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.