![]() |
2 stk SB acoustics wo24p-4 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Roky ![]() Excentrisk ![]() Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Aug 2024 at 13:38 |
Solgt!
|
|
![]() |
|
Enthusiast ![]() Excentrisk ![]() Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne købe dine WO24 enheder. Jeg har sendt en pb.
|
|
![]() |
|
Prisen er nu justeret til 1400 kr for sættet!
|
|
![]() |
|
Tak! Jeg kom væk fra det.
![]() |
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3199 |
![]() |
|
Link til DBA hvis man vil se billeder af de lækre enheder:
https://www.dba.dk/hoejttaler-andet-maerke-sb/id-1112941081/?utm_source=share&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing Edited by Roky - 06 Maj 2024 at 16:23 |
|
![]() |
|
Det lyder som et spaendende projekt du har gang i
![]() Er der virkelig ikke nogen der kunne bruge mit saet? Synes trods alt de er for gode til genbrug…. |
|
![]() |
|
Digital_thor ![]() Excentrisk ![]() Joined: 03 Mar 2011 Status: Offline Points: 628 |
De spiller nemlig super godt ![]() Afproever lige nu et saet WO24P-8 i parallel i 75L lukket, som jeg har laant - saa jeg skal selv i gang med koebe et saet, for de er nemlig virkelig gode.... kan ikke finde enheder der umiddelbart er bedre til formaalet ![]() |
|
![]() |
|
Du kan jo evt seriekoble dem
![]() Ej, det er gas. Nej, jeg prøver noget helt andet! Men jeg kan sige at de Satori 9-1/2 spiller kanon. Jeg har selv brugt dem i lukket på ca. 30 liter. Og de har aldrig været overbelastet. |
|
![]() |
|
Digital_thor ![]() Excentrisk ![]() Joined: 03 Mar 2011 Status: Offline Points: 628 |
Det skulle bare vaere 8 ohm i stedet, jeg skal nemlig bruge 4 stk - 2 i parallel ![]() Men fed pris ![]() Skal du have Textreme versionen nu? ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |