SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed - Smæk for alle pengene (AM 3.4)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Smæk for alle pengene (AM 3.4)

Post Reply Post Reply Page  <1 303132
Author
Pro medlem
Pro medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jun 2024 at 18:55
Saettet er til salg for 8000 kr. Prisen forhandles ikke! Henvendelse/spoergsmaal kun via PM. Hvis du ikke er potentielt interesseret, saa spar dine kommentarer paa forum.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jun 2024 at 10:59
Solgt!
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jun 2024 at 12:06
Det var godt! Til lykke til den heldige køber.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2024 at 13:09
Jo tak, men nu har jeg så bragt mig selv i den "uheldige" position, at jeg er nødt til at bygge nye højttalere - jeg er ganske rådvild. Er der nogle dos and don'tsLOL.

Planen er egentlig at bygge noget mindre (om end stadig potent), men jeg bliver forstyrret af tanker om en front mass loaded 18-tommer i OB. Der er mange uprøvede idéer...
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2024 at 17:57
Nemt svar: 3 x TX!

WO24TX
MR13TX
TW29TXN

45 l 26Hz refleks

Go!
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2024 at 22:00
Originally posted by felsby felsby wrote:

Nemt svar: 3 x TX!

WO24TX
MR13TX
TW29TXN

45 l 26Hz refleks

Go!

Nu ved jeg godt at det måske ikke har så meget interesse for USXX, men når nu emnet er Textreme, har i så set disse?

Edited by Frost - 27 Jun 2024 at 22:27
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Jun 2024 at 08:09
Hvad med noget rundstrålende?
Det har jeg længe gået og drømt om at prøve.

En opadvendt enhed, måske coaxial, i noget mass-loaded TL evt. med stubtilpasning (TL åbning ned mod gulv), spillende op i en spredelinse?

Men det bliver selvfølgelig ikke kompakt.

Edited by Enthusiast - 28 Jun 2024 at 08:12
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Jun 2024 at 08:14
Det kunne jo være med en Satori 7.5 coax Smile
Men så er det mere oplagt med en basrefleks.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Jun 2024 at 08:39
I kommer med nogle gode bud, men jeg kommer til at gå lidt i en anden retning. Der kommer nok ikke til at sidde en Satori-enhed i kassen denne gang, hvor oplagt det end ville være. Jeg har enheder liggende, som jeg gerne vil have brugt (dog ikke basserne), og så vil jeg også gerne holde prisen helt i bund samtidig med, at ydelsen naturligvis skal være i top. Dertil vil jeg også gerne prøve at afvige lidt fra mine vanlige principper. Der er flere spændende kandidater (hvoraf én bliver til et kit på et tidspunkt), men jeg hælder til en T-T-M-W-W med basserne i en lukket konstruktion.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 303132

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.