![]() |
Sammenkobling af flere højttalerenheder |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Author | |
syncroniq ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey,
Det mest mærkelige jeg lige ser, er at porthastigheden for seriekobling er halv af parallel. Men går ud fra at det skyldes forskellen på Re og Pe for de to koblinger?
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3199 |
Glem porthastigheder og membranudsving i første omgang - det har ikke noget med afstemningen at gøre. Jeg skal nok hjælpe dig med at få styr på det. Vi må tage en snak ved lejlighed. Det er for tidskrævende på denne måde.
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3199 |
Jeg tror, du skal holde dig til at se på (indgangs-) spænding i stedet for effekt - ellers kan det nemt blive for uigennemskueligt/ulogisk for mange.
Edited by USXX - 01 Mar 2011 at 15:07 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |