![]() |
Påskefrokost 2025 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Schlager ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Mar 2025 at 16:33 |
Nu blev det jo ikke til noget med årets julefrost 2025 pga mangel på lokaler. Jeg mødte Mads Buchardt på årets Sound Society og han synes det kunne være hyggelig at lægge lokaler til et hifi træf her i foråret. Hvis Mads er her på forummet, så kan han evt selv lige melde sig på banen, eller er der nogle der har hans kontakt info, for det glemte jeg at få i farten. |
|
Horn må ha' synergy.
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder da hyggeligt
![]() |
|
![]() |
|
Schlager ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 208 |
Jeg har været i kontakt med Mads, de skal flytte til nye lokationer hen over sommeren og vil gerne lægge hus til et arrangement i løbet af efteråret. Mads og jeg har aftalt at finde en dato i løbet af sommeren, når han er kommet på plads, stay tuned
![]() |
|
Horn må ha' synergy.
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3199 |
Fedt!
![]() |
|
![]() |
|
Blankholm ![]() Enthusiast ![]() Joined: 27 Nov 2017 Location: Aarhus Status: Offline Points: 107 |
Det lyder bare godt!! Og super initiativ
![]() |
|
Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |