SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed - Påskefrokost 2025
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Påskefrokost 2025

Post Reply Post Reply
Author
Enthusiast
Enthusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Påskefrokost 2025
    Posted: 03 Mar 2025 at 16:33

Nu blev det jo ikke til noget med årets julefrost 2025 pga mangel på lokaler. Jeg mødte Mads Buchardt på årets Sound Society og han synes det kunne være hyggelig at lægge lokaler til et hifi træf her i foråret. Hvis Mads er her på forummet, så kan han evt selv lige melde sig på banen, eller er der nogle der har hans kontakt info, for det glemte jeg at få i farten.

Horn må ha' synergy.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mar 2025 at 09:27
Det lyder da hyggeligt Big smile. Hvis du søger på Buchardt Audio på Krak, får du telefonnummeret 26748680, så du kan jo prøve at ringe.
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mar 2025 at 20:33
Jeg har været i kontakt med Mads, de skal flytte til nye lokationer hen over sommeren og vil gerne lægge hus til et arrangement i løbet af efteråret. Mads og jeg har aftalt at finde en dato i løbet af sommeren, når han er kommet på plads, stay tuned Smile
Horn må ha' synergy.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mar 2025 at 10:59
Fedt! Thumbs Up
Back to Top
Blankholm View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mar 2025 at 19:27
Det lyder bare godt!! Og super initiativ Thumbs Up
Blankholm

Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.