SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed - Påskefrokost 2025
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Påskefrokost 2025

Post Reply Post Reply Page  <12345 12>
Author
Enthusiast
Enthusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Jan 2026 at 19:45
Det lyder fantastisk godt! Jeg vil meget gerne deltage lørdag 21-2.
Godt det kunne lade dig gøre og tak til Buchardt for at stille lokaler til rådighed og tak til arrangørerSmile

Hilsen Niels Jørgen
Blankholm

Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Jan 2026 at 20:39
Meget heldigt - min eneste ledige weekend i februar. Jeg vil (med et enkelt forbehold) meget gerne deltage lørdag (uden overnatning).

Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Jan 2026 at 22:04
Mega fedt! 

Jeg kommer fredag aften og sætter det her op. Tovejs MEH med 10" sub. Drevet af min egen DSP, et par 3E forstærkermoduler og et 700AS2 modul. 

Ved dog ikke om jeg kan få udgangstilladelse til to overnatninger xD
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Jan 2026 at 08:10
Jon Broberg (som flere af os kender rigtig godt) vil også meget gerne deltage lørdag - jeg antager, at det vil være helt ok med Mads.
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Jan 2026 at 13:45
Jeg kommer også til overnatning 😊

DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Jan 2026 at 15:30
Hvis jeg tager mig sammen og kan finde tiden til det, så kan jeg måske nå at få et sæt SkramL III klar. Jeg har i hvert fald et par gamle finerede og lettere skrammede kabinetter stående, som jeg for nylig reducerede i dybden og smed nye bafler på (endnu uden huller til enheder). Jeg lover ikke noget. 

Edited by USXX - 06 Jan 2026 at 15:30
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Jan 2026 at 11:33
Tilmeldte deltagere, so far.

Blankholm - Niels Jørgen
USXX - Ulrik
Danner D3H
Daniels - Daniel
Schlager - Sebastian
DigitalThor - Thorbjørn
Mads Buchardt
Jon Broberg

Edited by Schlager - 07 Jan 2026 at 11:34
Horn må ha' synergy.
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Jan 2026 at 12:02
Jeg hiver muligvis en kammerart med jeg prøver at trække med ned i HiFi hullet. Han kommer kun lørdag hvis det lykkes :) 
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Jan 2026 at 22:59
Fedt at vi nu har en dato!

Jeg vil også gerne deltage.

Hilsen Henrik 
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Jan 2026 at 14:49
Jeg vil også gerne på deltagerlisten Tongue
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.