SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed - Påskefrokost 2025
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Påskefrokost 2025

Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Enthusiast
Enthusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Sep 2025 at 11:43
Ja for søren! Jeg er også klar :) 

Har siddet og kigget i arrangement mappen har ikke lige holdt øje i off-topic xD
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Nov 2025 at 10:40
@Schlager; er der noget nyt vedr. arrangementet hos Buchardt (nu er efteråret jo snart gået)?
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Nov 2025 at 16:09
Hej Ulrik og Co. Jeg har talt med Mads og han er ret sikker på at være klar til et træf i januar, så det satser vi på. Stay tuned.

Horn må ha' synergy.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Nov 2025 at 20:21
Thumbs Up
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Dec 2025 at 13:34
Bliver det mon så start eller slut januar? 

Tror måske lige jeg kan nå at få stereo horn klar sammen med min dsp og amps, hvis det er slut januar :D 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Dec 2025 at 11:26
Mads har indikeret, at weekenden i uge 4 kunne være en mulighed.
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Dec 2025 at 12:14
Perfekt! :D 
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Dec 2025 at 00:34
Hvis der er plads kunne det være svært hyggeligt 
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Jan 2026 at 17:11
Godt nytår til jer alle.

Så har jeg igen været i kontakt med Mads og han har inviteret os til hans lokaler for hifi træf i weekenden fredag aften den 20. til søndag formiddag den 22. februar 2026. Fredag er fortrinsvis for indtjekning af dem som kommer langvejsfra og søndag er til oprydning mm. Så lørdag vil være sat af til egentlig træf. Overnattende gæster medbringer selv sovegrej. 

Mads vil prøve at få 3 lytte områder klar på matriklen, så der burde være mulighed for, at alle interesserede, kan få fremvist noget DIY hifi. Så Mads og jeg håber at der kommer en frisk tilmelding og at I smører ærmerne op og får færdiggjort de ting I gerne vil vise frem. I kan tilmelde jer her i tråden, så prøver jeg at opdatere deltagerlisten med jævne mellemrum. Vel mødt. 

Hifi hilsen Sebastian

P.S. angående mad ved jeg ikke lige hvad der er mulighed for. Men man kan vel altid bestille noget mad udefra. Drikkevare medbringer vi selv. 
Horn må ha' synergy.
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Jan 2026 at 17:40
Adressen er:
Buchardt Audio ApS
Knudlundvej 19C
8653 Them
Horn må ha' synergy.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.