Print Page | Close Window

Messe billeder

Printed From: SpeakerBuilder
Category: Selvbyg af højttaler
Forum Name: Arrangementer
Forum Discription: Her kan der snakker om alt fra planlægning, foreslag og omtale af arrangementer der omhandler selvbyg. Husk og tilføj arrangementet til kalenderen.
URL: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=449
Printed Date: 28 Mar 2024 at 15:50
Software Version: Web Wiz Forums 9.56a - http://www.webwizforums.com


Topic: Messe billeder
Posted By: syncroniq
Subject: Messe billeder
Date Posted: 30 Nov 2010 at 12:50
Hey,

Fandt dette på nettet :




SBAcoustics er nu så populær, at de må have deres egne bodygards med Cool
Billedet er fra en messe i 2008, så SCAR navnet er vel nu skiftet til Satori som Ulrik har nævnt.
Jeg glæder mig super meget til de enheder kommer. På siden med billederne var også nogle af Satori, men jeg ved ikke om Ulrik er interesseret i at de bliver vist endnu.


Hehe, fandt også firmaet der har købt licens fra BOSE, og udnyttet det i stor målestok:


Hvad mon det akustiske delay er på sån en svend er?







Replies:
Posted By: syncroniq
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:03
illuminator bliver også brugt derude, i simple med gode konstruktioner (ses helt til højre i billedet):


Et par "iPOD agtige lidt store i det højttalere" :


Apple TV 2:



Posted By: friman
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:13
LOL....!
 
Verdensklasse.....LOL
 
Kom nu lige frisk med de billeder med Satori enhederne. Hvis de ligger på nettet i forvejen, så kan de vel ikke være helt hemmelige længere, oder was.....?


Posted By: USXX
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:18
Ja, vis dem bare - de er jo vist frem flere gange. Tweeteren har du nok ikke billeder af i den version, der nu er i produktion - og det er indtil videre kun 6½" basmellemtone, der findes.

-------------


Posted By: friman
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:26
Anyway, så browsede jeg selv lidt rundt på nettet, og fandt denne tidlige prototype af Satori-serien:
 
 
eXtremeeeeeeeeeeely high tec......!!!!!
 
Wink


Posted By: friman
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:27
Originally posted by USXX

Ja, vis dem bare - de er jo vist frem flere gange. Tweeteren har du nok ikke billeder af i den version, der nu er i produktion - og det er indtil videre kun 6½" basmellemtone, der findes.
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..............Big smile


Posted By: Guests
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:29
Jeg kan godt bekræfte at du har fundet den rigtige enhed friman.


Iøvrigt fin dragt hende risgnaskeren har på. Hvis speakerbuilder.dk kommer til messe næste år, regner jeg med at du trækker i sådan en Henrik.



-------------


Posted By: syncroniq
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:36
Hey,

Her er billedet :)

Jeg kan godt forstå Frank føler sig tryk når han er på messer Embarrassed


Posted By: friman
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:36
Originally posted by kappen

Jeg kan godt bekræfte at du har fundet den rigtige enhed friman.
 
JEG VIDSTE DET......!!!!!!!
 
LOL
Originally posted by kappen


Iøvrigt fin dragt hende risgnaskeren har på. Hvis speakerbuilder.dk kommer til messe næste år, regner jeg med at du trækker i sådan en Henrik.

Så skal jeg ikke glemme kameraet....Wink
 
Iøvrigt, så hørte jeg fra Smedegaard at du skulle have lagt øre til Audiowatt gen. 3 forstærkerne? Er det noget du kan bekræfte?


Posted By: friman
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:38
Originally posted by syncroniq

Hey,

Her er billedet :)

Jeg kan godt forstå Frank føler sig tryk når han er på messer Embarrassed
NAM NAM....Big smile
 
Hvad er det for et membranmateriale der er på bas/mellemtonerne...?


Posted By: syncroniq
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:44
Hey,

Kappen > Shhh.... (det er en overraskelse). Jeg har i det mindste større br.... pa.... fron....... fordele end hende :)


Posted By: Guests
Date Posted: 30 Nov 2010 at 13:52
Originally posted by friman

Originally posted by kappen

Jeg kan godt bekræfte at du har fundet den rigtige enhed friman.
 
JEG VIDSTE DET......!!!!!!!
 
LOL
Originally posted by kappen


Iøvrigt fin dragt hende risgnaskeren har på. Hvis speakerbuilder.dk kommer til messe næste år, regner jeg med at du trækker i sådan en Henrik.

Så skal jeg ikke glemme kameraet....Wink
 
Iøvrigt, så hørte jeg fra Smedegaard at du skulle have lagt øre til Audiowatt gen. 3 forstærkerne? Er det noget du kan bekræfte?

Ja det kan jeg.

Jeg er meget imponeret over dem.


-------------


Posted By: friman
Date Posted: 30 Nov 2010 at 14:09
Originally posted by kappen

Originally posted by friman

Originally posted by kappen

Jeg kan godt bekræfte at du har fundet den rigtige enhed friman.
 
JEG VIDSTE DET......!!!!!!!
 
LOL
Originally posted by kappen


Iøvrigt fin dragt hende risgnaskeren har på. Hvis speakerbuilder.dk kommer til messe næste år, regner jeg med at du trækker i sådan en Henrik.

Så skal jeg ikke glemme kameraet....Wink
 
Iøvrigt, så hørte jeg fra Smedegaard at du skulle have lagt øre til Audiowatt gen. 3 forstærkerne? Er det noget du kan bekræfte?

Ja det kan jeg.

Jeg er meget imponeret over dem.
Ja, det jeg har hørt omkring dem (har ikke selv lagt øre til gen.3 men noget der ligner gen. 1.5 hvilket var godt) er at de skulle banke det meste.....?
 


Posted By: USXX
Date Posted: 30 Nov 2010 at 14:36
Ja, chokoladerne var nu gode.....

-------------


Posted By: JAV
Date Posted: 09 Feb 2011 at 17:37
Ulrik, kan du afsløre Ø på diskanterne ?

-------------


Posted By: USXX
Date Posted: 11 Feb 2011 at 17:34
Ja,men det er kun den ene diskantenhed, der foreløbig kommer. Den har standard Ø104 mm front - den præcise tykkelse mht. undersænkning skal jeg lige tjekke, men det er ca. 5 mm.

-------------


Posted By: JAV
Date Posted: 12 Feb 2011 at 13:14
Tak for svaret. Hvis jeg skulle vælge efter udseendet, blev det klart den til venstre.

-------------


Posted By: USXX
Date Posted: 13 Feb 2011 at 17:58
JAV; det er ikke den tweeter, du ser på billedet,  der kommer på markedet nu. Den, du ser på billedet, har et ret specielt neodymium-system. Den findes kun som prototype. Det er et teknologisk statement, og den er lidt bøvlet at bygge. Den version, vi kommer med nu, ser du ikke på billedet (men det er samme membran). Jeg kan da også lige tilføje, at vi til messen valgte at farve de to dele af fronten (som du ser) i forskellige farver - netop for at man skulle kunne se, at det er en to-delt front (det er der ikke på den version, vi er ved at frigive). Der er mekanisk afkobling mellem de to dele.



-------------



Print Page | Close Window

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2009 Web Wiz - http://www.webwizguide.com