Print Page | Close Window

Hyggeaften med Clio.

Printed From: SpeakerBuilder
Category: Selvbyg af højttaler
Forum Name: Arrangementer
Forum Discription: Her kan der snakker om alt fra planlægning, foreslag og omtale af arrangementer der omhandler selvbyg. Husk og tilføj arrangementet til kalenderen.
URL: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=336
Printed Date: 28 Mar 2024 at 23:56
Software Version: Web Wiz Forums 9.56a - http://www.webwizforums.com


Topic: Hyggeaften med Clio.
Posted By: Boberik
Subject: Hyggeaften med Clio.
Date Posted: 12 Jun 2010 at 08:54
Godmorgen allesammen..

I forlængelse af min anden tråd, ville jeg høre om der kunne være stemning for en hyggeaften med Clio? 
Det vil komme til at foregå i Dansk Audio Teknik på Vesterbrogade i København. Tid og sted er ikke aftalt endnu, men bliver formentling engang efter sommerferien er overstået. 

Hvad siger i til dette folkens?

Så fik vi fastlagt en dato, og det bliver Søndag den 31 oktober kl 10.00 i lokalerne i KTRadio Vesterbrogade 179-181. Håber på en masse tilmeldning, så vær venlig at tilmelde jer hvis i syntes det kunne være interessant :-)

Jeg laver lige en tildmeldnings oversigt som jeg vil opdatere løbende, dejligt at se i melder jer til med det samme. 


Boberik (Jesper)
Ham Den Lange (Simon)
Svendborg (Michael) + Mads + 1 person
Fasen 
M@dsen - AFBUD
3Cubed
GlayZ3R + 1 person
Balbrech

10 peroner i alt. og så er der omkring 5-10 tilmeldte ved DAT. 



Replies:
Posted By: Fasen
Date Posted: 12 Jun 2010 at 10:04
Kunne da være interessant.. Jeg har ikke CLIO , men kunne være man fik det en dag :-)

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: syncroniq
Date Posted: 12 Jun 2010 at 19:48
Hey,

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide at mødes. 
Så kan man nemt lave noget vidensdeling, og det super godt.
DAT har også Clio og må kunne lave en fremvisning hvordan man måler. Min ikke de har nogle kits man nemt kan måle på, og lave noget filterhalløj. 


-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 12 Jun 2010 at 21:54
Syncroniq: Så er det vist et stykke tid siden du sidst har kigget forbi butikken. Der er sket meget på det sidste, og der er masser af kits at måle på, og ikke mindst en masse kits på tegnebrættet.. 


Posted By: Boberik
Date Posted: 12 Jun 2010 at 21:57
og så glemte jeg da vist også at sige, at der er kommet rigtigt mange filterstumper hjem både Cross Caps, Superior, og Silver caps fra Jantzen, så alt i alt, er der klar til en god aften, med lidt måling og forhåbentligt også samling af delefilter til prøvelytning. 


Posted By: JH
Date Posted: 12 Jun 2010 at 22:50
Hej,
 
Jeg er klar,
 
men kunne også tænke mig at sammenligne målinger fra holmimpulse med Clio.
 
/JH


Posted By: friman
Date Posted: 14 Jun 2010 at 10:25
Jeg er umiddelbart også klar, såfremt kalenderen tillader den endelige dato...
 
Skal dog lige påpege at jeg aldrig har rodet med Clio. Vil der blive taget højde for "NOOBS", eller skal man have en forhåndsviden omkring emnet for at få noget ud af det...?


Posted By: m@dsen
Date Posted: 14 Jun 2010 at 12:27
Jeg kunne også godt tænke mig at deltage hvis kalenderen tillader det.
Michael


Posted By: syncroniq
Date Posted: 14 Jun 2010 at 21:09
Hey,

Arg, der skulle stå "Mon ikke" i min post, ikke "min ikke". Kan se den blev misforstået.
Det er lækkert at de har fået en masse hjem, og der er sket noget. 


-------------


Posted By: JH
Date Posted: 14 Jun 2010 at 23:19
Hej,

Jeg har bygget 2 højtaler "Jig's" til udmåling af en trevejs højtaler og har nogle kasser med komponenter monteret med banan stik. Er dog kun egnet til optimering af parallel filtre.

Så hvis I har lyst så er der mulighed for masser af eksperimenter på meget kort tid.

Delefiltrene skal selvfølgelig forberedes, til at starte med.

/JH


Posted By: 3Cubed
Date Posted: 16 Jun 2010 at 10:52
Jeg er også klar!!! Lyder fedt.... :-)


Posted By: syncroniq
Date Posted: 16 Jun 2010 at 11:40
Når det sker, så husk lige at få taget lidt billeder og lav en tråd herinde om arrangementet :)

-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 16 Jun 2010 at 15:01
Syncroniq: Jeg misforstod dit indlæg, beklager :-(

Vi skal nok få taget en masse billeder, det ser ud til vi kommer nogle stykker, så det skal nok blive godt, dog syntes jeg det er vigtigt at når den endelige dato kommer på, at man kun siger ja hvis man er 100% sikker på at møde op, det er jo kedeligt at være 2 når der har været 10 tilmeldte. 


Posted By: syncroniq
Date Posted: 16 Jun 2010 at 16:01
Hey,

Når i har en dato på plads, kan jeg smide det i kalenderen her på siden. Så opretter jeg et kalender indlæg. Find gerne ud af præcis hvad der skal ske på dagen så vi kan få det med. Hvem fremviser og fortæller osv. Vil det kun dreje sig om Clio, eller også LspCAD, Cadsod eller andre programmer?



-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 16 Jun 2010 at 19:08
Skal ske hr. :-D


Posted By: 3Cubed
Date Posted: 17 Jun 2010 at 04:35
Nu tidligere datoen bliver lagt fast, des lettere bliver det for mig (og sikkert også andre) at få det til at passe og evt. bytte vagter og hvad det ellers må kræve af kneb, for at få det til at passe. :-)) Under alle omstændighedder er det en rigtig god ide og en fin mulighed for at suge noget viden og fiduser til sig! :-)


Posted By: friman
Date Posted: 17 Jun 2010 at 08:21
Originally posted by 3Cubed

Nu tidligere datoen bliver lagt fast, des lettere bliver det for mig (og sikkert også andre) at få det til at passe og evt. bytte vagter og hvad det ellers må kræve af kneb, for at få det til at passe. :-)) Under alle omstændighedder er det en rigtig god ide og en fin mulighed for at suge noget viden og fiduser til sig! :-)
Lige præcis!!!


Posted By: Boberik
Date Posted: 17 Jun 2010 at 18:24
Det er helt korrekt, og så tidligt jeg overhovedet kan vil der komme en dato på. Inden jeg ville begynde at stable et arrangement på benene, ville jeg lige høre om der var stemning for det, og det var der så, så kan jeg arbejde videre på en dato. Dog er i velkommen til at skrive hvornår det IKKE skal være, planlagt sommerferie mm.




Posted By: syncroniq
Date Posted: 16 Aug 2010 at 15:34
Hey,

Vil høre om der er noget nyt? Har i fundet en dato?


-------------


Posted By: friman
Date Posted: 17 Aug 2010 at 08:32
Ja, er der noget nyt.....?
 
(kan ikke selv deltage d.21, d.28 og d.29 i indeværende måned)


Posted By: Boberik
Date Posted: 17 Aug 2010 at 17:44
Vi nærmer os en dato vil jeg sige, dog bliver nok nærmere sidst i September end sidst i August. Og da jeg kun har fået lov at "låne" lokalet, så mangler der en til instruere i CLIO. Nogen som har mod på dette? 
Jeg selv er ikke helt 100% sikker i CLIO menuerne endnu, men det hjælper. 


Posted By: syncroniq
Date Posted: 18 Aug 2010 at 08:32
Hey,

Jeg ville gerne, men der er simpelhen for langt fra Randers at cykle. 
Men mon ikke der er andre herinde der vil bidrage på sådan en dag?


-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 18 Aug 2010 at 17:39
Det håber jeg..

Ham Den Lange var tidligere frisk på projektet, men der kom andre ting i "vejen"



Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 18 Aug 2010 at 19:11
Ja, et job i den anden ende af landet.
Så jeg har næsten lige så langt som Syncroniq.


Posted By: syncroniq
Date Posted: 18 Aug 2010 at 19:58
Hey,
 
Kun næsten ? Embarrassed
Et spændende job?
 
Jeg havde faktisk ikke hørt at Kim var stoppet.
Hvordan står det til derinde?


-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 18 Aug 2010 at 23:32
Originally posted by syncroniq

Hey,
 
Kun næsten ? Embarrassed
Et spændende job?
 
Jeg havde faktisk ikke hørt at Kim var stoppet.
Hvordan står det til derinde?

Det står sku godt til derinde syntes jeg. Syntes DAT er gået i den positive retning, og fået lavet et nyt filter til TNT højttaleren, hvilket man godt nok må har hævet den et niveau eller 2 :D 


Posted By: JAV
Date Posted: 18 Aug 2010 at 23:37
Originally posted by syncroniq

Jeg havde faktisk ikke hørt at Kim var stoppet.
Hvordan står det til derinde?
Det står meget bedre til. Efter at Kim er stoppet er der kommet mere styr på tingene, og mere fremgang i biksen.


Posted By: syncroniq
Date Posted: 19 Aug 2010 at 09:18
Hey,

Jeg tror det er vigtig at de får prioriteret hvad de vil derinde. Kim var super flink og ville gerne en masse ting. Men der er bare grænser for hvad en mand kan. De gange jeg har været der, har der også være læsset en masse ting fra kt ind, som om det var en skaldespand for dem. Der skal altså kun være DIY ting i den butik. 

Men jeg håber det bedste for dem. Det er jo ikke fordi vi er oversvømmet med DIY butikker her i DK.


-------------


Posted By: Eriek
Date Posted: 19 Aug 2010 at 15:38
Hej, det er første gang jeg skriver på dette forum, men jeg har da fulgt lidt med i div. tråde.
Jeg er ikke Clio bruger men vil gerne lære noget om måleteknik. Så hvis der kan blive en plads og datoen ellers kommer til at passe, vil jeg gerne deltage.

Mvh. Eriek


Posted By: Mik112
Date Posted: 19 Aug 2010 at 21:10
Er der mulighed for en lignende session på Djævleøen?


Posted By: JH
Date Posted: 19 Aug 2010 at 21:32
Hej,

Hva med at starte en Clio klub på djævleøen og leje en garage til et målerum. Smide en masse gammelt hardware, en kaffemaskine og nogle udtjente  hifi forstærkere og møbler derind. 

Jeg kan bidrage med målemikrofon, LCR meter, woofertester og PC.

/JH


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 19 Aug 2010 at 22:15
Planen var vist, at afholde et måle- og filter bygge seminar hos DanskAudioTeknik i København.
Jeg tror, at der er ret god mulighed for at låne deres Clio setup. Hvis I til gengæld køber jeres filterstumper hos dem.
Men prøv at tage der ind og snak med Nicolai. Ham er meget imødekommende over for entusiastiske selvbyggere.


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 14 Sep 2010 at 10:07
Øh døde det hen? Ellers voldsomt interessant :-)


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 14 Sep 2010 at 11:08
Nej, den er ikke død. Der kommer mere info i starten af oktober...


Posted By: Boberik
Date Posted: 14 Sep 2010 at 13:22
Hej igen folkens..

Jeg er lige akkurat hjemvendt fra en lille tur til afrikas land..

Dér hvor "problemet" har ligger, er at vi har manglet en person der vil stå for selv fremvisning af Clio, og LSPCad. Tilsyneladende vil ham_den_lange stå for det, ret mig hvis det er forkert ? 

Jeg har lokket DAT til at holde ekstra åbent en aften eller en Søndag fx hvilket giver os mulighed for at låne deres Clio og måle på en valgfri højttaler og muligvis også nå at prøvelytte/fintune
Dagens program havde jeg forestillet mig skulle se sådan her ud : 

1. Vi starter Søndag kl 10.00 med en kop kaffe og et stykke wienerbrød

2. Vi holder en lille præsentation hver især, så vi får sat ansigt på alle disse "underlige" profilnavne herinde. (10.30-10.45)

3. Nicolai fra DAT ("Kims efterfølger") vil fortælle lidt om hans erfaring med HIFI, og hans ambitioner med DAT i fremtiden. (10.45-11.00)

4. En grundig gennemgang af Clio, og hvordan vi måler en højttaler bedst muligt, impedans og målefil. Muligvis både en 2 vejs og en 3 vejs. 11.00-13.00

5. Frokost, Kebab, pizza, burger, risretter, eller hvad der ellers skulle være stemning, findes lige i området. Mens vi indtager frokosten, kunne der evt lyttes lidt til et nyt filter der er lavet til Amadeus TNT S7. 13.00-13.45

6. Måle filerne eksporteres til LSPCad, og simuleringen kan gå igang. Her bliver der mulighed for at komme med forslag til dæmpeled, sugekredse, impedans korrektion mm, meget gerne med grundig forklaring af hvorfor og hvordan der er fundet frem til dette. 13.45-15.00

7. "Diverse" evt samling af prøvefilter, Generel hifi diskussion, eller hvad der ellers er stemning for.

På dagen, vil der være -25% på alle filterstumper, og der kan tilsyneladende også gøres en god handel på nogle enheder. 

For en god ordens skyld vil jeg lige nævne at Kaffe og Wienerbrød står DAT for, og frokosten bliver for egen regning. 

Allerede nu, må i meget gerne "tilmelde" jer, så vi har et nogenlunde overblik over hvor mange vi kommer. 

Boberik. 


Posted By: Fasen
Date Posted: 14 Sep 2010 at 13:24
Er interesseret :-)

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 14 Sep 2010 at 17:21
Alt efter dato, er jeg meget på. Prøver lige at checke med Anders også.


Posted By: m@dsen
Date Posted: 14 Sep 2010 at 17:43
Jeg er også på hvis datoen passer i min kalender.
Michael


Posted By: Boberik
Date Posted: 28 Sep 2010 at 20:39

Godaften allesammen..

Så fik vi fastlagt en dato, og det bliver Søndag den 31 oktober kl 10.00 i lokalerne i KTRadio Vesterbrogade 179-181. Håber på en masse tilmeldning, så vær venlig at tilmelde jer hvis i syntes det kunne være interessant :-)
 
Der er ændret en smule i planerne, men i grove træk passer mit første udlæg meget godt. Dog kan tilføjes at der vil være mulighed for at lytte på nogle stereo systemer i 1.000.000 kr. klassen og en masse andet spændende grej. 
 
Kom glad folkens :-D
 
Venlig Hilsen
Jesper 


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 29 Sep 2010 at 01:58
Hej alle.

Her en klar tilmelding fra min side.
Jeg kommer fra Amager og kan have 2 personer med.
Glæder mig meget :-))


Posted By: Fasen
Date Posted: 29 Sep 2010 at 07:53
Jeg er på.!!!

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: Boberik
Date Posted: 29 Sep 2010 at 08:43
.


Posted By: m@dsen
Date Posted: 30 Sep 2010 at 13:17
Jeg er også på. Kan jeg tage mine nye 3vejs med til en måling?
 
Michael


Posted By: Boberik
Date Posted: 30 Sep 2010 at 13:43
Hej M@dsen det lyder godt. Hvis det er kontrol måling kan det nok godt klemmes ind at den lige får skudt en måling af men kan ikke love noget. Hvis det er målefiler til simulation, så starter vi blødt op med en 2 vejs for at der ikke er nogle der ryger af i svinget. 

Til din info, så hvis du ikke fik fat i loddelisterne sidst, så fik jeg ikke brugt alle dem jeg købte, og har afleveret en 5 stykker tilbage, så DAT har dem altså liggende hvis du mangler. 


Posted By: m@dsen
Date Posted: 30 Sep 2010 at 15:10
Det er en kontrolmåling jeg tænkte på, så jeg lægger dem på bagsædet så må vi se.
Michael


Posted By: Boberik
Date Posted: 30 Sep 2010 at 15:37
Det syntes jeg du skal gøre.. Om ikke andet, så er jeg selv igang med nogle projekter, så du kan da bare kigge forbi en dag jeg alligevel er igang med at måle derinde. 


Posted By: 3Cubed
Date Posted: 01 Okt 2010 at 16:41
Jeg er også helt sikker klar, så hermed en klar tilmelding fra min side!!! Big smile Glæder mig allerede...


Posted By: Boberik
Date Posted: 01 Okt 2010 at 18:16
Noteret.. Det lover godt :D 


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 05 Okt 2010 at 06:20
:-) Vil lige tilføje, at jeg kommer 2 personer... Ham selv og Anders (Busk ved hvem jeg mener).
Og vi glæder osWink


Posted By: syncroniq
Date Posted: 05 Okt 2010 at 19:27
Hey,

Husk nu og få taget nogle billeder. Så uploader jeg dem gerne.

-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 05 Okt 2010 at 20:33
Noteret. 

Ja selvfølgelig skal vi nok få taget lidt billeder :D 




Posted By: GlayZ3R
Date Posted: 06 Okt 2010 at 22:16
Hey,
 
Ingen der skal med fra Jylland ?
 
Lyder dæleme spændende og lærerigt :-)
 
MVH
Michael M


Posted By: GlayZ3R
Date Posted: 07 Okt 2010 at 21:03
Hej,
 
Vi kommer højst sandsynligt 2 gutter fra Jylland... be ready Wink
 
Vi glæder os meget.
Jeg bruger selv HOLM-impulse med calib. målemic. og LspCAD, så håber på at der måske kan snakkes om HOLM vs. CLIO.
 
Men først og fremmest vil vi glæde os til at møde DIY folket Smile
 
MVH
Michael M 


-------------
- Villemoes Audio - Vector Three (DIY)
- Technics SL-1210GR / Ortofon 2M Black
- MediaPC (USB to P-3000R)
- Onkyo P-3000R
- MiniDSP DDRC-88A/BM
- 4x Dynacord SL's:
2x SL 2400 + 1x SL 1200 + 1x SL 900


Posted By: Boberik
Date Posted: 08 Okt 2010 at 08:59
Lyder rigtigt godt Michael.. Meld dog lige tilbage hvis i ikke får tid alligevel. Der skal jo handles lidt ind, så det ville være dejligt ikke at handle ind til nogle som ikke kommer :D 

God weekend herfra folkens. 


Posted By: balbrech
Date Posted: 12 Okt 2010 at 10:07
Jeg kommer sammen med Den Lange :-)

-------------
Albert :-)


Posted By: Guests
Date Posted: 12 Okt 2010 at 10:12
Originally posted by balbrech

Jeg kommer sammen med Den Lange :-)

HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart

Neej hvor sødt LOL


-------------


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 12 Okt 2010 at 10:23
Er du misundelig?


Posted By: Fasen
Date Posted: 12 Okt 2010 at 10:24
Hehe sad og tænkte nøjagtigt det samme Hug

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: balbrech
Date Posted: 12 Okt 2010 at 10:32
Tænke faktisk I ville reagere sådan..... Find jeres egen fyr :-)

-------------
Albert :-)


Posted By: Fasen
Date Posted: 12 Okt 2010 at 10:34
Næ !! *rofl* He's mine , MINE i tell you.... *host* ok tilbage til normal hjerne funktion....Wacko

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: syncroniq
Date Posted: 12 Okt 2010 at 12:29
Hey,

Altså hvis folk begynder at finde sammen herinde, bliver vi altså nød til at tage penge for services. 
Datingsites er ikke gratis... LOL


-------------


Posted By: balbrech
Date Posted: 12 Okt 2010 at 13:01
Undskyld........ vi finder andet sted hvor man IKKE er så sarte i den retning :-)

-------------
Albert :-)


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 12 Okt 2010 at 18:29
:-) Der er ellers ikke noget smukkere end kærlighed mellem 2 mænd.... :-)


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 12 Okt 2010 at 20:44
...eller kærligheden mellem en mand og hans højtalere.
Og hvis sandheden skal frem, så skyldes Alberts interesse i min person ganske enkelt, at jeg er i besiddelse af et CLIO målesystem...


Posted By: balbrech
Date Posted: 12 Okt 2010 at 21:15
Ham den lange er GUD :-) har tryllet MANGE fintre for mig

-------------
Albert :-)


Posted By: Fasen
Date Posted: 13 Okt 2010 at 08:59
Jep, han har også gjort underværker i mit setup Hug

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: m@dsen
Date Posted: 25 Okt 2010 at 17:34
Jeg bliver desværre nød til at melde fra Cry arbejde kommer i første række siger min chef Censored
Michael


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 27 Okt 2010 at 08:37
Hej :-)

Hvis det er muligt, vil jeg gerne tilmelde en af mine venner. Han har bygget og leget med Hifi i de sidste 45 år.

-Michael


Posted By: Boberik
Date Posted: 27 Okt 2010 at 08:53
Svendborg: Selvfølgelig er det muligt, alle er velkommen :D Han er skrevet på. 


Posted By: syncroniq
Date Posted: 28 Okt 2010 at 18:31
Hey,

I Kan da måle på passage 2.0 de har stående. En 2vejs uden filter. Så kunne den også blive gjort klar så man kan høre den? 2 fluer :)


-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 28 Okt 2010 at 19:01
Ja det var klart en mulighed, har dog målt den igennem 1 gang, og efter hvad jeg kunne se, så havde du ikke indtastet delay i LspCad ? 




Posted By: syncroniq
Date Posted: 28 Okt 2010 at 20:41
Hey,

Det var før vi kendte alt det med delay. Men målingerne på speakerbuilder er fra Clio hvor du kan se fasen er rigtig god, og det samme liniariteten. Det er ikke fra LspCAD.

De burde altså få dem spillende. Det er ikke smart at have dem stående til pynt kun, i en selvbyggerbutik. Men de er gode at øve sig på, og i kunne jo sagtens lave filterne uden for kassen, så i kan prøve forskellige.


-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 28 Okt 2010 at 22:41
Jeg er helt enig, problemet ligger nok lidt i at der står en ny mand i butikken, som har haft ret meget at se til for at få "vendt skuden" 

Filtrene er lavet, det eneste der halter er de terminal plader..

Om ikke andet kan man sige, hellere have 4 gode kits end 15 middelmådige, ingen nævnt, ingen glemt. 


Posted By: syncroniq
Date Posted: 29 Okt 2010 at 08:21
Hey,

Jeg ved godt det er noget af en opgave at overdrage. 
Men de burde jo have været gjort klar for... 2-3-4 år siden? 
Men tror problemet tit har været at de har haft for travlt, og for mange ting at se til. Forstår ikke helt hvorfor de f.eks. sælger bilstereo. De burde være en ny butik med en dedikeret sælger til det. 

Men ja, hellere nogle gennemarbejdet kits med god dokumentation. Så må det tage den tid det tager. Håber også de får kigget på deres hjemmeside. Der er lidt 80'er stil over designet Big smile

Men i må endelig huske og tage billeder på dagen, så vi andre kan følge med også. Hvis i kan filme vil det også være super. HamDenLange er utrolig fotogen ved jeg, så det kan jeg ikke forestille mig han har noget imod. Embarrassed


-------------


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 29 Okt 2010 at 08:46
jeg tror du trænger til briller...


Posted By: syncroniq
Date Posted: 29 Okt 2010 at 09:20
Hey,

Fik briller for 2½ år siden. Tongue 
Han mente jeg var nærsynet, min kone mente jeg var snæversynet.


-------------


Posted By: Boberik
Date Posted: 29 Okt 2010 at 09:49
Originally posted by syncroniq

Hey,

Jeg ved godt det er noget af en opgave at overdrage. 
Men de burde jo have været gjort klar for... 2-3-4 år siden? 
Men tror problemet tit har været at de har haft for travlt, og for mange ting at se til. Forstår ikke helt hvorfor de f.eks. sælger bilstereo. De burde være en ny butik med en dedikeret sælger til det. 

Men ja, hellere nogle gennemarbejdet kits med god dokumentation. Så må det tage den tid det tager. Håber også de får kigget på deres hjemmeside. Der er lidt 80'er stil over designet Big smile

Men i må endelig huske og tage billeder på dagen, så vi andre kan følge med også. Hvis i kan filme vil det også være super. HamDenLange er utrolig fotogen ved jeg, så det kan jeg ikke forestille mig han har noget imod. Embarrassed


Vi er da helt enig, man skal nemlig huske hvad DAT har stået for i over 25 år, og det er jo ikke ligefrem bilstereo. Men jeg syntes da der er sket god fremgang i butikken, og der er også kommet nogle nye kits. Det tager tid det hele, og sådan er det jo bare, det vigtigeste er jo at vide hvor man vil hen og hvad man vil, og det er gjort ret klart, så det er jo en start :D 

Jeg skal personligt nok tage en masse billeder :D 


Posted By: syncroniq
Date Posted: 29 Okt 2010 at 10:43
Hey,

Det lyder super godt. Glæder mig til at høre mere.
Kan være vi får de nye kits at se også, os der bor uden for københavn.
De skal huske at det ikke er alle der kommer forbi butikken.


-------------


Posted By: ABJ
Date Posted: 29 Okt 2010 at 11:41
Hvis det er muligt, så vil jeg meget gerne deltage her på søndag.

Er det et heldags arrangement eller hvad er tankerne omkring det?


Posted By: Boberik
Date Posted: 29 Okt 2010 at 14:21
Henrik: Ja måske, hvem ved.. Mon ikke de kommer på hjemmesiden en dag :D 1skridt af gangen..

ABJ: Du er selvfølgelig velkommen, og det starter som sagt kl 10.00 og vil tro det slutter omkring 17-18 stykker. Men tror ikke der er nogle der vil se ondt på dig, hvis du kun har mulighed for at "lege" til kl 15 fx.. LOL


Posted By: ABJ
Date Posted: 29 Okt 2010 at 15:13
Originally posted by Boberik

Henrik: Ja måske, hvem ved.. Mon ikke de kommer på hjemmesiden en dag :D 1skridt af gangen..

ABJ: Du er selvfølgelig velkommen, og det starter som sagt kl 10.00 og vil tro det slutter omkring 17-18 stykker. Men tror ikke der er nogle der vil se ondt på dig, hvis du kun har mulighed for at "lege" til kl 15 fx.. LOL

Super, Jeg vil se om ikke jeg kan få tilladelse til at strække den til de 17-18 stykker i så fald Big smile..


Posted By: Fasen
Date Posted: 30 Okt 2010 at 13:59
Nå må desværre melde fra (øv) men der er kommet andre ting i vejen. God fornøjelse. Glæder mig til at se lidt billeder mv. Smile

-------------
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 30 Okt 2010 at 22:00
Så er der 12 timer til vi starter (+1 pga. skiftet til vintertid!!!).



Posted By: svendborg@email
Date Posted: 31 Okt 2010 at 00:10
Ja, og nu er der 9 timer og 56 minutter :-)


Posted By: syncroniq
Date Posted: 31 Okt 2010 at 07:49
Hey,

Nu er der.... øhm.... ehh...  kortere end da der var længere.. !... LOL


-------------


Posted By: chris-torb
Date Posted: 31 Okt 2010 at 08:03
Hey.

Det lyder jo rigtigt spændende. Har snakket lidt med Nicolai (DAT) om det tidligere.

Nåede dog ikke lige at få tilmeldt mig. Har haft lidt for meget om ørerne.

Ellers må jeg sku gå over forbi, og buldre på vinduerne :-)

Chris-torb



Posted By: Boberik
Date Posted: 31 Okt 2010 at 08:29
Chris, kom endelig forbi, du er mere end velkommen :D 


Posted By: chris-torb
Date Posted: 31 Okt 2010 at 09:02
Jeg ville rigtig gerne, men jer er lige kommet hjem fra observation på kardiologisk afdeling på Frb.
Det er rigtig ærgerligt, men det bliver desværre nok lidt for meget for mig, lige i dag.

Men tak for tilbuddet. :-)


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 31 Okt 2010 at 15:46
Tak for en hyggelig dag.
Jeg ligger alle målingerne og delefiltret ind her, når jeg kommer hjem til det mørke jylland.
 


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 31 Okt 2010 at 18:26
Hey.

Det var sgu en hyggelig og meget lærerig dag.

Takker ydmygt for initiativet :-)


Posted By: syncroniq
Date Posted: 31 Okt 2010 at 21:18
Hey,

Hvis i sender billeder til min mail, så smider jeg dem op i en mappe på speakerbuilder og poster herinde. Så slipper i for at skulle bruge jeres egen plads er på forum. henrik at softica prik dk


-------------


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 31 Okt 2010 at 21:47
Her er filerne fra dagens DIY-træf:
http://forum.speakerbuilder.dk/uploads/45/DAT-CLIO-kursus.zip - uploads/45/DAT-CLIO-kursus.zip
Delayet på bassen skal sættes til 40 us.


Posted By: syncroniq
Date Posted: 01 Nov 2010 at 08:47
Hey,

Hva så, hvordan gik det?


-------------


Posted By: svendborg@email
Date Posted: 01 Nov 2010 at 11:47
:-)

Det var sgu godt og lærerigt.
Man får en anderledes tilgang til sagerne, positivt ment.

Ham den lange er ret god til at holde det på et plan hvor det ikke bliver for langhåret...




Posted By: GlayZ3R
Date Posted: 01 Nov 2010 at 17:13

Hej.

Ja, det var en super dag. For mit vedkommende drejede det hovedsageligt om at blive bekræftet i mine metoder og suge ny viden.
 
Ham den Lange, du var sq super til en sådan fremlæggelse af CLIO, respekt Smile
 
MVH
Michael M


-------------
- Villemoes Audio - Vector Three (DIY)
- Technics SL-1210GR / Ortofon 2M Black
- MediaPC (USB to P-3000R)
- Onkyo P-3000R
- MiniDSP DDRC-88A/BM
- 4x Dynacord SL's:
2x SL 2400 + 1x SL 1200 + 1x SL 900


Posted By: ronnie rasmussen
Date Posted: 01 Nov 2010 at 18:25
ja jeg var også rigtig glad for lige at få bekræftet lidt i målemetoder og sådan, galyzer og jeg tager en del over msn taleopkald, men det er rart lige at se nogle ting LIVE
 
glæder mig til et lignende arrangement på et senere tidspunkt, det skal jeg nok støtte op om


Posted By: JJO
Date Posted: 01 Nov 2010 at 19:57

Hej.

Jeg har sendt mine billeder til syncronic.
Der er 79 jeg har lavet dem i 10x15 cm 72 dpi til web.
 
Med venlig hilsen
Jes


Posted By: ronnie rasmussen
Date Posted: 01 Nov 2010 at 22:16
ja fine billeder, dem som vi kan se af dem Wink kunne se til *dag12.jpg


Posted By: JJO
Date Posted: 01 Nov 2010 at 22:48
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG">
ØVØVØVØVØVØ sikke det kan drille. OuchLOLAngryDead
Billederne findes her:Clap
 
Nu skulle det virke Wink
 
Hilsen
JJO
 
 
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag01.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag01.JPG   http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG - Den lange er ved at være klar
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag02.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag02.JPG   http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG - Den lange er ved at være klar
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag03.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag03.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag03.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  Den nye TNT S7 Samt AT 6.5 der blev anvendt til dagens demo
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag04.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag04.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag04.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  Demo rummet før der komme gæster
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag05.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag05.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  KT-Radio
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag06.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag06.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  Den første gæst er ankommet og lytter på Mcinthos
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag07.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag07.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag07.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  Bladelius og Dynaudio
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag08.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag08.JPG  Enheder
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag09.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag09.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  KT-Radio
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag10.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag10.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  KT-Radio
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag11.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag11.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag11.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  Demorum med Martin Logan
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag12.JPG -  Demorum med Icon
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag13.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag13.JPG Hjemmebio demo
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag14.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag14.JPG Hjemmebio demo
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag15.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag15.JPG  Der komme gæster og kigger på kabler
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag16.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag16.JPG  Stumper
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag17.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag17.JPG  Hygge snak om enheder
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag18.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag18.JPG  Der kigges på stumper
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag19.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag19.JPG  Der kigges på stumper
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag20.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag20.JPG  Ham den lange http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag21.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag21.JPG  Storm power sound PA afdeling
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag22.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag22.JPG  Morgenbrød
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag23.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag23.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag24.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag24.JPG  Kommer der ikke flere?
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag25.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag25.JPG  Der kommer flere og kigger
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag26.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag26.JPG  Hvad så er du klar?
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag27.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag27.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag28.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag28.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag29.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag29.JPG  Vi er i godt humør
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag30.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag30.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag31.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag31.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag32.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag32.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag33.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag33.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag34.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag34.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag35.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag35.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag36.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag36.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag37.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag37.JPG  Gæsterne kigger lidt
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag38.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag38.JPG  Der bydes velkommen
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag39.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag39.JPG  Ham den lage fortæller om hvad der sker i løbet af dagen
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag40.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag40.JPG  Hvor skal vi sidde?
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag41.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag41.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag42.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag42.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag43.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag43.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag44.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag44.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag45.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag45.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag46.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag46.JPG  Så er vi ved at være på plads
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag47.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag47.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag48.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag48.JPG  Nu begynder vi
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag49.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag49.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag50.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag50.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag51.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag51.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag52.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag52.JPG  Demo højtaleren som der måles på og laves filter til
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag53.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag53.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag54.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag54.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag55.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag55.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag56.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag56.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag57.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag57.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag58.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag58.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag59.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag59.JPG  Så er der kaffepause
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag60.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag60.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag61.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag61.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag62.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag62.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag63.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag63.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag64.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag64.JPG  Der lyttes til Mcinthos
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag65.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag65.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag66.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag66.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag67.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag67.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag68.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag68.JPG  Der lyttes i demo rummene
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag69.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag69.JPG
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag70.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag70.JPG  Nicolai fra DAT
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag71.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag71.JPG  Demo filteret
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag72.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag72.JPG  Demo filteret
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag73.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag73.JPG  Der lyttes
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag74.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag74.JPG  Der lyttes
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag75.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag75.JPG  Der lyttes
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag76.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag76.JPG  Der lyttes
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag77.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag77.JPG  Afslutning
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag78.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag78.JPG  Afslutning
http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag79.JPG - http://www.speakerbuilder.dk/images/datdag_2010/Clio_Dag79.JPG  Afslutning
 
Nu håber jeg at det virker, jeg har prøvet links til billeder 2 gange.
Der er jo næsten som at lave delefilter Big smile
 
Hvis alt ser ud til at virke ved første øjekast, så har man overset noget!
 
Hav en forsat god aften.
 
 
 
 
 


Posted By: 3Cubed
Date Posted: 01 Nov 2010 at 23:40
Jeg vil også sige tak for et super godt initiativ og et lækkert arrangement. Ham den lange på slap line, var helt godkendt og damn, han har godt nok styr på Clio, LSp Cad og hvad der for mig virkede som alt teorien bag enheds konstruktion faldgruber og kompromiser.

Hvis ellers jeg kan, er jeg klart frisk næste gang der holdes et lignende arrangement. Man kan aldrig lære nok! :-)

Mvh. Kasper



Print Page | Close Window

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2009 Web Wiz - http://www.webwizguide.com