Påskefrokost 2025
Printed From: SpeakerBuilder
Category: Andet
Forum Name: Off-Topic
Forum Description: Her kan du skrive om andet end selvbyg, hvis der der noget du gerne vil dele.
URL: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=2238
Printed Date: 12 Aug 2026 at 20:36 Software Version: Web Wiz Forums 12.07 - https://www.webwizforums.com
Topic: Påskefrokost 2025
Posted By: Schlager
Subject: Påskefrokost 2025
Date Posted: 03 Mar 2025 at 16:33
|
Nu
blev det jo ikke til noget med årets julefrost 2025 pga mangel på lokaler. Jeg
mødte Mads Buchardt på årets Sound Society og han synes det kunne være hyggelig
at lægge lokaler til et hifi træf her i foråret. Hvis Mads er her på forummet,
så kan han evt selv lige melde sig på banen, eller er der nogle der har hans kontakt info, for det glemte jeg at få i farten.
------------- Horn må ha' synergy.
|
Replies:
Posted By: USXX
Date Posted: 13 Mar 2025 at 09:27
Det lyder da hyggeligt . Hvis du søger på Buchardt Audio på Krak, får du telefonnummeret 26748680, så du kan jo prøve at ringe.
|
Date Posted: 18 Mar 2025 at 20:33
Jeg har været i kontakt med Mads, de skal flytte til nye lokationer hen over sommeren og vil gerne lægge hus til et arrangement i løbet af efteråret. Mads og jeg har aftalt at finde en dato i løbet af sommeren, når han er kommet på plads, stay tuned 
|
Date Posted: 19 Mar 2025 at 10:59
Fedt!
|
Posted By: Blankholm
Date Posted: 23 Mar 2025 at 19:27
Det lyder bare godt!! Og super initiativ 
------------- Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured
|
Posted By: daniels
Date Posted: 29 Maj 2025 at 15:16
Jeg er på! 
------------- __________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Date Posted: 27 Aug 2025 at 16:25
Jeg har været i kontakt med Mads og der er lidt forsinkelse mht deres flytning, så vi har aftalt at vente med at melde noget ud, før de er på plads.
|
Posted By: Digital_thor
Date Posted: 30 Aug 2025 at 10:31
Jeg er også på
|
Date Posted: 30 Aug 2025 at 14:15
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Posted By: Roky
Date Posted: 17 Sep 2025 at 11:16
|
Godt initiativ. Jeg er også klar!
|
Posted By: DannerD3H
Date Posted: 17 Sep 2025 at 11:43
Ja for søren! Jeg er også klar :)
Har siddet og kigget i arrangement mappen har ikke lige holdt øje i off-topic xD
|
Date Posted: 11 Nov 2025 at 10:40
|
@Schlager; er der noget nyt vedr. arrangementet hos Buchardt (nu er efteråret jo snart gået)?
|
Date Posted: 12 Nov 2025 at 16:09
|
Hej Ulrik og Co. Jeg har talt med Mads og han er ret sikker på at være klar til et træf i januar, så det satser vi på. Stay tuned.
|
Date Posted: 12 Nov 2025 at 20:21
Date Posted: 17 Dec 2025 at 13:34
|
Bliver det mon så start eller slut januar?
Tror måske lige jeg kan nå at få stereo horn klar sammen med min dsp og amps, hvis det er slut januar :D
|
Date Posted: 18 Dec 2025 at 11:26
|
Mads har indikeret, at weekenden i uge 4 kunne være en mulighed.
|
Date Posted: 18 Dec 2025 at 12:14
Posted By: vincent.
Date Posted: 27 Dec 2025 at 00:34
|
Hvis der er plads kunne det være svært hyggeligt
|
Date Posted: 05 Jan 2026 at 17:11
|
Godt nytår til jer alle.
Så har jeg igen været i kontakt med Mads og han har inviteret os til hans lokaler for hifi træf i weekenden fredag aften den 20. til søndag formiddag den 22. februar 2026. Fredag er fortrinsvis for indtjekning af dem som kommer langvejsfra og søndag er til oprydning mm. Så lørdag vil være sat af til egentlig træf. Overnattende gæster medbringer selv sovegrej.
Mads vil prøve at få 3 lytte områder klar på matriklen, så der burde være mulighed for, at alle interesserede, kan få fremvist noget DIY hifi. Så Mads og jeg håber at der kommer en frisk tilmelding og at I smører ærmerne op og får færdiggjort de ting I gerne vil vise frem. I kan tilmelde jer her i tråden, så prøver jeg at opdatere deltagerlisten med jævne mellemrum. Vel mødt.
Hifi hilsen Sebastian
P.S. angående mad ved jeg ikke lige hvad der er mulighed for. Men man kan vel altid bestille noget mad udefra. Drikkevare medbringer vi selv.
|
Date Posted: 05 Jan 2026 at 17:40
|
Adressen er: Buchardt Audio ApS Knudlundvej 19C 8653 Them
|
Date Posted: 05 Jan 2026 at 19:45
Det lyder fantastisk godt! Jeg vil meget gerne deltage lørdag 21-2.Godt det kunne lade dig gøre og tak til Buchardt for at stille lokaler til rådighed og tak til arrangører 
Hilsen Niels Jørgen
------------- Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured
|
Date Posted: 05 Jan 2026 at 20:39
|
Meget heldigt - min eneste ledige weekend i februar. Jeg vil (med et enkelt forbehold) meget gerne deltage lørdag (uden overnatning).
|
Date Posted: 05 Jan 2026 at 22:04
Mega fedt!
Jeg kommer fredag aften og sætter det her op. Tovejs MEH med 10" sub. Drevet af min egen DSP, et par 3E forstærkermoduler og et 700AS2 modul. Ved dog ikke om jeg kan få udgangstilladelse til to overnatninger xD
|
Date Posted: 06 Jan 2026 at 08:10
|
Jon Broberg (som flere af os kender rigtig godt) vil også meget gerne deltage lørdag - jeg antager, at det vil være helt ok med Mads.
|
Date Posted: 06 Jan 2026 at 13:45
Jeg kommer også til overnatning 😊
|
Date Posted: 06 Jan 2026 at 15:30
|
Hvis jeg tager mig sammen og kan finde tiden til det, så kan jeg måske nå at få et sæt SkramL III klar. Jeg har i hvert fald et par gamle finerede og lettere skrammede kabinetter stående, som jeg for nylig reducerede i dybden og smed nye bafler på (endnu uden huller til enheder). Jeg lover ikke noget.
|
Date Posted: 07 Jan 2026 at 11:33
Tilmeldte deltagere, so far.Blankholm - Niels Jørgen USXX - Ulrik Danner D3H Daniels - Daniel Schlager - Sebastian DigitalThor - Thorbjørn Mads Buchardt Jon Broberg
|
Date Posted: 07 Jan 2026 at 12:02
|
Jeg hiver muligvis en kammerart med jeg prøver at trække med ned i HiFi hullet. Han kommer kun lørdag hvis det lykkes :)
|
Date Posted: 07 Jan 2026 at 22:59
|
Fedt at vi nu har en dato!
Jeg vil også gerne deltage.
Hilsen Henrik
|
Posted By: Frost
Date Posted: 08 Jan 2026 at 14:49
Jeg vil også gerne på deltagerlisten
|
Date Posted: 09 Jan 2026 at 09:00
Tilmeldte deltagere, so far.Blankholm - Niels Jørgen USXX - Ulrik Danner D3H + ven Daniels - Daniel Schlager - Sebastian DigitalThor - Thorbjørn Mads Buchardt Jon Broberg Frost - Rune Roky - Henrik
|
Posted By: Benjamin
Date Posted: 11 Jan 2026 at 19:27
|
Jeg vil rigtig gerne deltage til arrangementet lørdag. Minus overnatning :)
|
Date Posted: 14 Jan 2026 at 06:43
Tilmeldte deltagere, so far.Blankholm - Niels Jørgen USXX - Ulrik Danner D3H + ven Daniels - Daniel Schlager - Sebastian DigitalThor - Thorbjørn Mads Buchardt Jon Broberg Frost - Rune Roky - Henrik Benjamin Bo Albrechtsen
|
Date Posted: 17 Jan 2026 at 12:43
|
Jeg gav den lige en skalle med SkramL III her til formiddag, så der er håb...
|
Date Posted: 17 Jan 2026 at 13:37
Date Posted: 17 Jan 2026 at 18:03
|
Det ser bare godt ud!! Og fedt du når det. Jeg kan desværre ikke nå at være klar med de næste dcr. Har kun et testkabinet men filter er næsten klar. Det er ikke lr2 som oprindeligt men lr4 med deling ved 2600hz. Desuden er der baffelstep filter også.
Jeg tager en copland rør forforstærker med, så er det et effektrin den kan tilsluttes kan vi også lytte lidt til det.
Hilsen NJ
------------- Blankholm
|
Date Posted: 17 Jan 2026 at 20:36
|
Jeg har en ny XTZ Edge A2-300 class-D effektforstærker stående ude i firmaet, som jeg aldrig har lyttet på. Den ryger da bare med. Det er to forskellige verdener, men vi må jo bruge det, vi har. Jeg tager ikke anlæg med hjemmefra.
|
Posted By: felsby
Date Posted: 20 Jan 2026 at 10:20
|
Jeg er med lørdag! Jeg glæder mig.
|
Date Posted: 20 Jan 2026 at 10:21
Blankholm wrote:
Det ser bare godt ud!! Og fedt du når det. Jeg kan desværre ikke nå at være klar med de næste dcr. Har kun et testkabinet men filter er næsten klar. Det er ikke lr2 som oprindeligt men lr4 med deling ved 2600hz. Desuden er der baffelstep filter også.
Jeg tager en copland rør forforstærker med, så er det et effektrin den kan tilsluttes kan vi også lytte lidt til det.
Hilsen NJ |
Når vi nu er ved de teoretiske filterbetragtninger, hvad er det så, der gør, at du går fra LR2 til LR4? Du springer let og elegant over (det overlegne) BW3 
|
Date Posted: 20 Jan 2026 at 10:23
felsby wrote:
Jeg er med lørdag! Jeg glæder mig. |
Skønt 
|
Date Posted: 20 Jan 2026 at 15:58
|
Jeg gik direkte til LR4 fordi basenheden starter opbrud ved 4khz og med deling ved 2600hz viste “unoderne” fra dette opbrud i frekvens respons. Det er nu væk med LR4 filteret, men jeg ved ikke om Bw3 vil være tilstrækkeligt.
Br NJ
------------- Blankholm
|
Date Posted: 21 Jan 2026 at 11:42
|
Hej alle sammen,
Nu er jeg ikke koordinator på det her arrangement (og bliver det heller ikke), men da jeg (som flere af jer) deltager hele dagen lørdag, vil det være rart med lidt at spise - frokost især men nok også lidt aftensmad. Det er helt fint at bestille pizza eller lignende til aften, som man nu lyster, men de to steder i Them (2 km fra Buchardt Audio) åbner først henholdvis kl. 14 og kl. 17 (og den, der åbner tidligt, har ikke ligefrem imponerende anmeldelser), så det er næppe relevant til frokost (der ligger også et Wok-sted i Them, der åbner kl. 16.30 og et asiatisk spisehus/take away nede i Salten, som åbner kl. 15 - Salten er også ca. 2 km væk). Jeg synes da også, at det kunne være hyggeligt, om vi kunne finde ud af noget fællesspisning til frokost, sådan som vi plejer - på den ene eller anden måde. Det kræver selvfølgelig lidt koordination og tilslutning. Enten skal vi bestille noget udefra, eller der skal forberedes noget hjemmefra. Det er blot et forslag. Jeg kender ikke køkkenforholdene hos Buchardt Audio. Alternativet er, at man selv tager en sandwich med til frokost, men det skal man altså lige være opmærksom på.
|
Date Posted: 21 Jan 2026 at 18:00
|
Ja hvis der er en kogeplade og en håndvask, så kan man hurtigt finde på noget kreativt. Sebastian kan du spørge Mads hvad der er af muligheder?
|
Date Posted: 23 Jan 2026 at 10:24
Hej alle sammen, der er et super lækkert køkken og masser af siddeplads, så hvis der er nogen der har lyst til at lege master chef, så er der mulighed for det. Alternativt er der catering som hedder Eske i Virklund, det er ikke pizza priser, men skulle være godt. De laver også sandwich, til rimelige priser.
|
Date Posted: 23 Jan 2026 at 11:04
|
Udmærket. Der ligger også et ganske godt lokalt bryghus i Virklund.
|
Date Posted: 23 Jan 2026 at 11:12
|
Eskae har angiveligt lukket lørdag (umiddelbart ingen info herom på deres hjemmeside), så det skal vist være efter aftale...
|
Date Posted: 25 Jan 2026 at 20:46
Hvis vi skal have mad fra Eskae, så skal det planlægges nogle dage før, da de, som nævnt, normalt ikke har åbent lørdag, ellers er det Silkeborg vi skal have maden fra. Logistik logistik 
|
Posted By: Hylle
Date Posted: 26 Jan 2026 at 19:46
|
Jeg vil gerne deltage, men det bliver nok kun lørdag eftermiddag. Men det vil være fedt, at se alle, og opleve Buchards nye faciliteter. Jeg komme nok ikke til, at have noget grej med i år.
|
Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 27 Jan 2026 at 07:25
Jeg vil også gerne med til jule/påske frokost hos Buchardt. Jeg deltager også kun om lørdagen.
|
Date Posted: 27 Jan 2026 at 20:10
Tilmeldte deltagere, so far.Blankholm - Niels Jørgen USXX - Ulrik Danner D3H + ven Daniels - Daniel Schlager - Sebastian DigitalThor - Thorbjørn Mads Buchardt Jon Broberg Frost - Rune Roky - Henrik Benjamin Bo Albrechtsen Hylle - Allan Felsby - Sven ham den lange - Simon
|
Posted By: Enthusiast
Date Posted: 29 Jan 2026 at 08:44
|
Nå, jeg har trukket den så længe jeg kunne, i håbet om at der skulle dukke en mulighed op. Hvor meget jeg end gerne ville deltage, så må jeg desværre melde pas denne gang. Tid og logistik går desværre ikke op. Øv.
|
Posted By: HelgeH
Date Posted: 01 Feb 2026 at 02:20
Hej jeg vil gerne deltage om lørdagen og være med på fælles bestilling af mad hvis det er en sådan. Både frokost og aftensmad.
Hilsen HelgeB.H.
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 11:34
Skal vi have organiseret noget fælles spisning lørdag frokost? Hvis vi kan finde noget take away i Silkeborg, kan jeg tage det med.
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 11:55
ham_den_lange wrote:
Skal vi have organiseret noget fælles spisning lørdag frokost? Hvis vi kan finde noget take away i Silkeborg, kan jeg tage det med. |
Godt initiativ - jeg er med.
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 12:12
ham_den_lange wrote:
Skal vi have organiseret noget fælles spisning lørdag frokost? Hvis vi kan finde noget take away i Silkeborg, kan jeg tage det med. |
Ja fin ide, hvordan skal det foregå i praksis?
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 12:15
Tilmeldte deltagere, so far.Blankholm - Niels Jørgen USXX - Ulrik Danner D3H + ven Daniels - Daniel Schlager - Sebastian DigitalThor - Thorbjørn Mads Buchardt Jon Broberg Frost - Rune Roky - Henrik Benjamin Bo Albrechtsen Hylle - Allan Felsby - Sven ham den lange - Simon HelgeH Daniel fra Buchardt Audio
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 12:28
Vi skal først have afklaret hvad folk har lyst til, og hvad budgettet er. Sandwich, smørrebrød, pizza, eller?
https://kvicklysilkeborg.dk/shop/catalog/delikatesse-c1/haandmadder-p1" rel="nofollow - https://kvicklysilkeborg.dk/shop/catalog/delikatesse-c1/haandmadder-p1 https://kvicklysilkeborg.dk/shop/catalog/delikatesse-c1/haandmadder-p1" rel="nofollow - https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/" rel="nofollow - https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/
https://kaelderslagteren.dk/produkt/sandwich/?_gl=1*4vm2lp*_up*MQ..*_ga*MTU1MTg3NTExOC4xNzcwMjAzOTY0*_ga_XXQ65R9H09*czE3NzAyMDM5NjIkbzEkZzEkdDE3NzAyMDQzNjYkajYwJGwwJGgw" rel="nofollow - https://kaelderslagteren.dk/produkt/sandwich/?_gl=1*4vm2lp*_up*MQ..*_ga*MTU1MTg3NTExOC4xNzcwMjAzOTY0*_ga_XXQ65R9H09*czE3NzAyMDM5NjIkbzEkZzEkdDE3NzAyMDQzNjYkajYwJGwwJGgw
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 12:57
|
Det ser fint ud alt sammen. Jeg ville fravælge pizza til frokost, da det jo nok er det, vi ender med at hente i Them til aftensmad (dem der bliver så længe).
|
Date Posted: 04 Feb 2026 at 13:02
|
Kælderslagteren byder også på luksussmørrebrød - det er heller ikke så ringe (der er håndmadder i den mere skrabede ende). Hver især kan vælge hvilke og hvor mange, de vil have (ligeså med sandwich, hvis vi går den vej).
|
Date Posted: 05 Feb 2026 at 00:47
|
Jeg vil foreslå en sandwich fra Kælderslagteren. Nem at spise, forskellige slags pålæg, ser gode ud... https://kaelderslagteren.dk/produkt/sandwich/?_gl=1*" rel="nofollow - https://kaelderslagteren.dk/produkt/sandwich/?_gl=1* 4vm2lp*_up*MQ..*_ga*MTU1MTg3NTExOC4xNzcwMjAzOTY0*_ga_XXQ65R9H09*czE3NzAyMDM5NjIkbzEkZzEkdDE3NzAyMDQzNjYkajYwJGwwJGgw
|
Date Posted: 05 Feb 2026 at 09:55
|
Kælderslagterens udbud er helt fint for mig også.
Hilsen Niels Jørgen
------------- Blankholm
|
Date Posted: 06 Feb 2026 at 15:23
jamen så napper jeg en Slagtersandwich med kalkun og bacon i groft brød.
|
Date Posted: 06 Feb 2026 at 17:58
|
Er der andre på (luksus-) smørrebrød? En sandwich kan jeg lave bedre hjemmefra. Jeg køber ikke præmissen om, at det bare skal være nemt og hurtigt (men hver sin smag - det respekterer jeg). Kunne præmissen ikke være, at vi tager os tid til at sætte os ved et bord og give os tid til at nyde et måltid sammen? Jeg er ikke på sandwich.
|
Date Posted: 06 Feb 2026 at 22:17
|
Godt ord tilbage, lidt kvalitet hæver jo stemningen, og god mad der spises med kniv og gaffel skaber
|
Posted By: bknielsen
Date Posted: 07 Feb 2026 at 10:11
|
Jeg vil gerne med også nogle timer lørdag (frokost til eftermiddag).
Lad os sætte os til en fælles frokost og få snakket. Bliver det for svært at koordinere en bestilling, kan jeg godt sørge for mig selv.
@Schlager: Tak for et fantastisk initiativ..... og selvfølgelig Mads for at huse os  .
------------- Diskant skal være der, men ikke høres.
|
Date Posted: 12 Feb 2026 at 18:14
|
Jeg synes Føtex’s http://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/" rel="nofollow - “hapsermeny” ser lækker ud, og er der noget man gerne vil undgå kan man jo finde en at bytte med. Tak til Simon for forslag!
Vi skal i alle tilfælde snart have bestilt. Hvad siger I andre? Jeg stemmer for hapsermenuen som første prioritet - også fordi det er nemt at bestille.
|
Date Posted: 12 Feb 2026 at 18:38
Haha, tænkte nok det ville blive et logistisk bøvl med det mad Jeg er hverken kræsen eller "besværlig" (det gælder dog ikke lyd ) så jeg kan sagtens være med på en hapsermenu, eller hvad der nu er nemmest for dem der gerne vil tage maden med til træffet. Og hvis ikke der kommer noget at spise, så bliver det bare flydende rugbrød Bon appetit!
|
Date Posted: 12 Feb 2026 at 21:51
|
Jeg er med på Hapsermenu.
|
Date Posted: 12 Feb 2026 at 22:05
|
Jeg er også altædende, men er enig i vibda skal spise sammen og hyggesnakke :)
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 07:02
Okay, for at sikre fremdrift, er det hermed besluttet, at jeg bestiller og afhenter Hapsermenu'en. Jeg sender bestillingen på mandag formiddag, så jeg skal have en bindende tilmelding på denne menu fra jer senest mandag d. 16. feb. kl. 9:00. Lyder det fair?
https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/" rel="nofollow - https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 07:16
Date Posted: 13 Feb 2026 at 07:18
Jeg bekræfter hermed en bestilling på en hapsermenu 
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 07:25
|
Min kammerat vil også gerne have hapser frokost. Det var lørdag ikke? Jeg kommer fredag, men han kommer først lørdag.
Så jeg bestiller to gange hapser frokost til lørdag :)
Noget bestemt tidspunkt dørene åbner lørdag? Vi er der jo allerede så tænker bare han kan komme når han er vågen?
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 07:28
Jo, det bliver jo nok sent fredag, inden vi kommer i opladeren og så skal vi lige have en gang morgen mad, så mon ikke vi er klar ved 9 tiden lørdag.
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 07:56
|
Hapsermenu er bekræftet herfra. Tak, Simon.
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 10:45
ham_den_lange wrote:
Okay, for at sikre fremdrift, er det hermed besluttet, at jeg bestiller og afhenter Hapsermenu'en. Jeg sender bestillingen på mandag formiddag, så jeg skal have en bindende tilmelding på denne menu fra jer senest mandag d. 16. feb. kl. 9:00. Lyder det fair?
https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/" rel="nofollow - https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/
|
Bestemt - jeg er med. Du kan jo i samme ombæring skrive beløb og Mobile Pay nummer, så kan man overføre samtidigt.
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:09
|
@ ham_den_lange; jeg bekræfter på Jon's vegne, at han gerne vil have Hapsermenu.
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:13
|
Jeg vil også gerne bestille hapsermenu med til frokost om lørdagen.
Godt initiativ
Hilsen Henrik
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:24
|
Frokost menu lørdag: https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/" rel="nofollow - https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/
Tilmeldte: Simon DannerD3H Schlager DannerD3H's kammerat USXX Felsby Jon Roxy
Sidste frist for tilmelding til frokost: mandag d. 16. kl. 9:00
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:33
|
Jeg har informeret Bo og Allan (som informerer Brian), så de vender nok tilbage. Thomas kommer muligvis også (Allan følger op med ham).
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:48
|
Hvem tager fat i Mads, for at høre, om de skal have frokost med?
|
Posted By: Frost
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:48
|
Jeg er også med på frokost :)
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:49
ham_den_lange wrote:
Hvem tager fat i Mads, for at høre, om de skal have frokost med? |
Det gør jeg
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 11:58
Simon, både Mads B og hans kollega Daniel vil gerne være med på frokost lørdag, smid lige dit tlf nr til mobilpay.
|
Date Posted: 13 Feb 2026 at 13:39
|
Frokost menu lørdag: https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/" rel="nofollow - https://www.foetexudafhuset.dk/product/hapsermenu/
Prisen er 89,-.
Tilmeldte: Simon DannerD3H Schlager DannerD3H's kammerat USXX Felsby Jon Roxy Frost Mads Buchardt Daniel (Mads' kollega)
|
Posted By: balbrech
Date Posted: 13 Feb 2026 at 14:24
Hylle + Balbrech vil gerne have frokost
------------- Albert :-)
|
Posted By: StoreNoerd
Date Posted: 13 Feb 2026 at 19:49
|
Vil rigtig gerne deltage inkl. frokost hilsen Thomas.. MP hilsen på vej til Simon Vi ses 😉
|
Date Posted: 14 Feb 2026 at 06:32
Også hapsermenu til mig
|
Date Posted: 14 Feb 2026 at 19:32
|
Benjamin og Niels Jørgen er med på haps menu
------------- Blankholm
|
Date Posted: 14 Feb 2026 at 21:19
|
Prisen er 89,-. (B) = betaling modtaget
Tilmeldte: Simon (B) DannerD3H Schlager DannerD3H's kammerat USXX (B) Felsby (B) Jon Roxy (B) Frost (B) Mads Buchardt (B) Daniel (Mads' kollega) (B) Hylle (B) Balbrech (B) Thomas (B) Digital_thor (B) Benjamin Niels Jørgen Brian (B)
|
Date Posted: 16 Feb 2026 at 07:49
|
Prisen er 89,-. (B) = betaling modtaget
Tilmeldte: Simon (B) DannerD3H (B) Schlager (B) DannerD3H's kammerat (B) USXX (B) Felsby (B) Jon (B) Roxy (B) Frost (B) Mads Buchardt (B) Daniel (Mads' kollega) (B) Hylle (B) Balbrech (B) Thomas (B) Digital_thor (B) Benjamin (B) Niels Jørgen (B) Brian (B)
|
Date Posted: 16 Feb 2026 at 07:58
|
Mit øje spotter, at Daniel S. ikke har meldt sig til frokost - kan det passe? Han kommer da på dagen, går jeg ud fra. Derudover har jeg forsøgt at få svar fra Helge, som har givet udtryk for interesse i frokost, men der er ingen respons, så det må han selv slås med.
|
Date Posted: 16 Feb 2026 at 12:04
USXX wrote:
Mit øje spotter, at Daniel S. ikke har meldt sig til frokost - kan det passe? Han kommer da på dagen, går jeg ud fra. Derudover har jeg forsøgt at få svar fra Helge, som har givet udtryk for interesse i frokost, men der er ingen respons, så det må han selv slås med. |
Daniel S. er efter eget ønske ikke på team frokost.
|
Date Posted: 16 Feb 2026 at 12:31
|
Så er der bestilt mad, afventer kun ordrebekræftelse. Vi er 19, der skal spise med.
Jeg bestilt afhentning til kl. 11. Så jeg er nok ude vej jer omkring kl. 11:30...
|
Date Posted: 16 Feb 2026 at 12:32
Date Posted: 16 Feb 2026 at 13:26
Smukt. Nu hvor maden er på plads, kan vi begynde at tænke i matchende øl
|
Posted By: Doktor
Date Posted: 16 Feb 2026 at 13:46
|
Jeg er i flere år forsøgt overtalt af ham_den_lange til at deltage til disse frokoster, og netop i år er der ikke noget der står i vejen for det. Så jeg glæder mig meget til at deltage på lørdag, både frokost og hvad der bliver fundet på senere :)
Mvh Dennis
|
Date Posted: 16 Feb 2026 at 22:35
|
Fra hvad tid er vi egentlig velkommen fredag? :)
|
Date Posted: 17 Feb 2026 at 08:11
DannerD3H wrote:
Fra hvad tid er vi egentlig velkommen fredag? :) |
Vi kører fra Slagelse ca kl 15 og så er vi der ved 18 tiden og det er fint med Mads B.
|
Date Posted: 17 Feb 2026 at 13:27
|