Print Page | Close Window

Hifi træf Sjælland sommer 2023

Printed From: SpeakerBuilder
Category: Andet
Forum Name: Off-Topic
Forum Discription: Her kan du skrive om andet end selvbyg, hvis der der noget du gerne vil dele.
URL: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=2172
Printed Date: 10 Maj 2024 at 21:14
Software Version: Web Wiz Forums 9.56a - http://www.webwizforums.com


Topic: Hifi træf Sjælland sommer 2023
Posted By: Schlager
Subject: Hifi træf Sjælland sommer 2023
Date Posted: 20 Jun 2023 at 11:46
Det er efterhÃ¥nden et par Ã¥r siden at der har været hifi træf her pÃ¥ matriklen, sÃ¥ nu hvor jeg sÃ¥ smÃ¥t er ved at være pÃ¥ plads med nye spændende sager i garagen, tænker jeg at det er ved at være tid til at samles og have en hyggelig dag sammen, omkring vores fælles hobby. 

Datoen bliver lørdag den 19. august 2023, fra kl 11. Man er selvfølgelig velkommen til bare at "dumpe" ind i løbet af dagen Smile

Adressen er :
Sebastian Schlager
Pilegårdsvej 1, 4200 Slagelse.
Tlf 40175530

HÃ¥ber at se nye som gamle ansigter, vel mødt Smile



-------------
Horn må ha' synergy.



Replies:
Posted By: USXX
Date Posted: 20 Jun 2023 at 11:51
Fedt, men oev. Jeg er desvaerre forhindret den dag (80-aars foedselsdag, faderen min).


Posted By: Schlager
Date Posted: 20 Jun 2023 at 11:55
Øv Ulrik, jeg er selv "omringet" af arrangementer, sÃ¥ derfor blev det den dato der var fri, samtidig med at jeg har lidt tid til at fÃ¥ lyd pÃ¥ systemerne. Du mÃ¥ komme forbi til en privat audience. God fest Thumbs Up

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 20 Jun 2023 at 21:37
Super godt Sebastian Clap og tak for invitationen. 
Jeg er paa - glaeder mig som et lille barn til at se/hoere dit nye set-up.


Posted By: bknielsen
Date Posted: 30 Jun 2023 at 22:25
Alletiders Sebastian Thumbs Up. Jeg har noteret det i kalenderen. Jeg er ikke 100% sikker den dag, da det er samme weekend, jeg har lovet far tur til Jyllandsringen med børnene. Jeg giver lyd nÃ¥r vi kommer lidt tættere pÃ¥.


-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: vincent.
Date Posted: 01 Jul 2023 at 09:45
Det lyder hyggeligt, hvis det gÃ¥r op kommer jeg forbi. 


Posted By: Meier
Date Posted: 02 Jul 2023 at 07:39
Det lyder som en rigtigt spændende dag Thumbs Up
Det er jo ikke hver dag man kan se et lille garage setup.


Posted By: Schlager
Date Posted: 11 Jul 2023 at 11:35
Fint at se at der er lidt interesse, nogle bor jo i "udlandet" LOL

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: bknielsen
Date Posted: 11 Jul 2023 at 20:24
Vi jyder griber gerne chancen for at handle toldfrit Big smile.


-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: vincent.
Date Posted: 03 Aug 2023 at 12:39
Er der andre der snupper lidt hjemme byg med? Det er jo altid sjovt at høre hvad der bliver fiflet med der ude i stuerne. 
Såfremt værten finder det passende at hjemmet bliver indvaderet af div. Hjemnebyg?


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 09 Aug 2023 at 20:36
Jeg roder stadig lidt med mine julefrokosthoejttalere og kunne godt bruge en mulighed for at faa dem ud og straekke ben (som jeg ikke rigtig har mulighed for i min egen bolig).
Saa jeg kunne godt finde paa at tage dem samt en lille forstaerker og CD afspiller med.

Der plejer at blive stillet et rum til raadighed for medbragt grej. Men vi maa lige have Schlager paa banen, saa vi er sikre paa, at han er med paa legen.

@vincent: Du har jo ogsaa et saet 2-vejs, som vi aldrig har set eller hoert Smile. Det kunne vaere spaendende at hoere dem.


Posted By: Schlager
Date Posted: 10 Aug 2023 at 13:35
Rummet ovenpÃ¥ kommer ikke i brug, det er fyldt op med gods. Men mon ikke man kan tage stuen i brug som alternativ? 

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 10 Aug 2023 at 20:33
Hvis stuen er aaben for grej, saa finder vi en maade at saette det op paa.

Jeg tager en lille integreret forstaerker og en cd afspiller med, saa er der i hvert fald mulighed for at spille paa gammeldags lavteknologiske (passive) hoejttalere Smile


Posted By: Schlager
Date Posted: 11 Aug 2023 at 21:27
Du skal være velkommen til at tage noget grej med. 

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 12 Aug 2023 at 21:37
Det er maegtigt. Tak. 


Posted By: vincent.
Date Posted: 12 Aug 2023 at 23:51
Jeg skal nok stable de 2 vejs i bilen, er der en form for stander på adressen, stol eller anden egnet stand in er absolut også godkendt til formålet.


Posted By: bknielsen
Date Posted: 19 Aug 2023 at 00:39
Originally posted by bknielsen

Alletiders Sebastian Thumbs Up. Jeg har noteret det i kalenderen. Jeg er ikke 100% sikker den dag, da det er samme weekend, jeg har lovet far tur til Jyllandsringen med børnene. Jeg giver lyd nÃ¥r vi kommer lidt tættere pÃ¥.

Jeg mÃ¥ erkende at weekendens program ikke hænger samen for mig med en HIFI tur over til Sebastian Unhappy., sÃ¥ endeligt afbud fra mig desværre.


-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: vincent.
Date Posted: 20 Aug 2023 at 18:41
Tak for et hyggeligt træf. 


Posted By: Schlager
Date Posted: 20 Aug 2023 at 19:09
Selv tak, det var da mægtigt fornøjeligt og vi fik da ogsÃ¥ lige vendt verdenssituationen, super du deltog Thumbs Up

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: Meier
Date Posted: 20 Aug 2023 at 19:32
HÃ¥ber at i hyggede jer - tog i nogen billeder undervejs?


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 20 Aug 2023 at 21:35
Ja, tak for en super hyggelig dag i går. Tak endnu en gang, Sebastian, for din gæstfrihed. Altid en fornøjelse at mødes i dette forum.


Posted By: Schlager
Date Posted: 22 Aug 2023 at 07:19
Selvtak Enthusiast og tak for flaskerne Thumbs Up Tog I nogle billeder, det efterspørges pÃ¥ andet forum?

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 25 Aug 2023 at 21:02
Det manglede da bare.
Jeg fik desvaerre ikke taget nogle billeder i loerdags.



Posted By: Meier
Date Posted: 27 Aug 2023 at 13:31
Hvordan var dybbassen?
Det er jo typisk svært for horn at gå helt ned….


Posted By: Schlager
Date Posted: 27 Aug 2023 at 14:18
Ikke hvis de er store nok, ned til 14 Hz.

-------------
Horn må ha' synergy.


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 28 Aug 2023 at 08:39
Bassen er i min verden en af Schlagers systems største forcer. Der er fuldstændig styr på frekvensgangen og overskud et stykke under de fleste menneskers hørbare område.

Jeg lyttede bl.a. til Eagles nummeret "Hotel California" fra Hell Freezes Over albummet på Schlagers store synergy system. Her hørte jeg en nuancering i slagene på conga trommerne i starten af nummeret, som jeg aldrig har hørt på nogle af mine egne systemer. Det var lidt sjovt at opleve.



Print Page | Close Window

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2009 Web Wiz - http://www.webwizguide.com