Print Page | Close Window

Julefrokost 2017

Printed From: SpeakerBuilder
Category: Andet
Forum Name: Off-Topic
Forum Discription: Her kan du skrive om andet end selvbyg, hvis der der noget du gerne vil dele.
URL: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=1883
Printed Date: 28 Mar 2024 at 22:04
Software Version: Web Wiz Forums 9.56a - http://www.webwizforums.com


Topic: Julefrokost 2017
Posted By: bknielsen
Subject: Julefrokost 2017
Date Posted: 26 Sep 2017 at 22:27
Er der interesse for at stable en julefrokost på benene igen i år?



-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.



Replies:
Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 27 Sep 2017 at 08:53
Ja...


Posted By: USXX
Date Posted: 27 Sep 2017 at 09:15
Ja da Big smile


Posted By: Frost
Date Posted: 27 Sep 2017 at 12:25
Jeg deltager også gerne Big smile


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 27 Sep 2017 at 19:48
Som udgangspunkt er jeg også frisk på en omgang mere.

Men er der overhovedet nogen, der har noget nyt at vise frem Wink ?


Posted By: bknielsen
Date Posted: 27 Sep 2017 at 21:17
Det kan godt være der er bygget for lidt, jeg selv kan kun bidrage med et enkelt sæt. Ellers er det jo også sjovt at lytte på grej. Det første må være at finde en dato og et sted, så ser vi, hvad der kan skrabes sammen.

-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: USXX
Date Posted: 27 Sep 2017 at 22:24
Jeg glæder mig til at høre dine højttalere, Brian. Jeg skal nok finde noget at lytte på også. Det sociale er nu det vigtigste. Måske vi bare kunne hygge og lytte til fed musik - uden at skulle lytte teknisk Wink 


Posted By: bknielsen
Date Posted: 28 Sep 2017 at 07:45
Enig, det "nye" musik man ikke kender og det sociale er det vigtigste. Lad os se hvor stor interessen er. Er der kun få deltagere, kan det måske også holdes privat.





-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: ham_den_lange
Date Posted: 28 Sep 2017 at 14:14
Skal det være i november/december, eller efter nytår?


Posted By: USXX
Date Posted: 28 Sep 2017 at 14:26
For mit vedkommende er november allerede udelukket, og i december har jeg kun lørdag d. 2. ledig. Vi kan fint afholde arrangementet efter nytår for min skyld. Er den en Doodle, vi skal have gang i?


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 28 Sep 2017 at 16:55
Yes - go go Big smile


Posted By: USXX
Date Posted: 29 Sep 2017 at 08:21
Her er link til Doodle. Lad mig gøre det klart, at jeg blot har oprettet denne - jeg er ikke arrangør.

https://doodle.com/poll/u885iaf9viit326b - https://doodle.com/poll/u885iaf9viit326b

Det viste sig, at nov. alligevel ikke var helt umulig for mig.


Posted By: USXX
Date Posted: 29 Sep 2017 at 09:24
Husk at folde kalenderen ud (scroll til højre), så I får alle datoerne med.


Posted By: felsby
Date Posted: 01 Okt 2017 at 20:48
- og årets bundpræmie går til Bo med ET flueben Clap Big smile


Posted By: USXX
Date Posted: 02 Okt 2017 at 08:31
Originally posted by felsby

- og årets bundpræmie går til Bo med ET flueben Clap Big smile

Thumbs Up Godt at se at du er klar på en omgang mere, Felsby Big smile


Posted By: USXX
Date Posted: 02 Okt 2017 at 10:34
Husk, ALLE er velkomne! Man behøver ikke at have deltaget tidligere eller have noget at vise frem (og intet er for ringe til at blive medbragt).


Posted By: felsby
Date Posted: 02 Okt 2017 at 19:26
Originally posted by USXX

 Thumbs Up Godt at se at du er klar på en omgang mere, Felsby Big smile 

Ja, efter 37 x gammastråling måtte skidtet vige. Er lige erklæret færdigbehandlet i dag Smile


Posted By: bknielsen
Date Posted: 02 Okt 2017 at 21:50
Mads Buchardt er frisk på at lægge lokaler til igen i år, hvis datoen kan passe hamClap.

Der er ingen, der siger, det skal være hos Mads (men hvorfor ikke). Jeg henleder lige hans opmærksomhed på doodlen, så ser vi, om det kan gå op.


-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: USXX
Date Posted: 02 Okt 2017 at 21:55


Posted By: USXX
Date Posted: 03 Okt 2017 at 09:02
Hov...jeg kan da godt d. 9/12 alligevel (er opdateret)  Big smile


Posted By: USXX
Date Posted: 04 Okt 2017 at 15:36
Det ser godt ud med tilmeldingerne - keep'em coming...

Der er fedt, at Mads vil lægge lokaler til igen i år - det er perfekte rammer. Hvis ikke der er andre bud på en lokation, kan vi jo lige så godt strege d. 18/11 som en mulighed.


Posted By: felsby
Date Posted: 04 Okt 2017 at 18:52
Enig, og 3/2 skal så også stryges.


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Okt 2017 at 06:44
Det er hermed gjort.


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Okt 2017 at 09:50
Den 16/12 falder helt uden for feltet med kun to deltagere. Datoen er derfor fjernet, da det er overordentligt usandsynligt, at den vil kunne komme i spil.


Posted By: Frost
Date Posted: 05 Okt 2017 at 10:19
Originally posted by bknielsen

Det kan godt være der er bygget for lidt, jeg selv kan kun bidrage med et enkelt sæt. Ellers er det jo også sjovt at lytte på grej. Det første må være at finde en dato og et sted, så ser vi, hvad der kan skrabes sammen.
Jeg tror også godt jeg kan skrabe et sæt højtalere sammen som vi kan lytte på, og jeg vil også meget gerne høre det nye mini kit, hvis det kan lade sig gøre, Bo/Ulrik :) 




Posted By: USXX
Date Posted: 05 Okt 2017 at 12:35
Originally posted by Frost

Originally posted by bknielsen

Det kan godt være der er bygget for lidt, jeg selv kan kun bidrage med et enkelt sæt. Ellers er det jo også sjovt at lytte på grej. Det første må være at finde en dato og et sted, så ser vi, hvad der kan skrabes sammen.
Jeg tror også godt jeg kan skrabe et sæt højtalere sammen som vi kan lytte på, og jeg vil også meget gerne høre det nye mini kit, hvis det kan lade sig gøre, Bo/Ulrik :) 



Det kan bestemt lade sig gøre.


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Okt 2017 at 12:51
Til info; det er en lille 2-vejs med SB19ST diskant og SB12PAC, som Frost taler om. Det er en basrefleks-højttaler med indbygget port.


Posted By: felsby
Date Posted: 05 Okt 2017 at 13:13
Originally posted by USXX

.... en basrefleks-højttaler med indbygget port.

Skal jeg læse det som en port der er en del af kabinetkonstruktionen? Wink


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Okt 2017 at 13:21
Jeps, Felsby






Posted By: felsby
Date Posted: 05 Okt 2017 at 13:22
Flot!


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Okt 2017 at 14:44
Udfordring! Hvem kan nå at bygge et sæt spillende højttalere til julefrokosten? Her gælder de forhåndenværende søms princip, og der forventes ikke perfektion. Jeg tager min egen udfordring op og går i gang i morgen.


Posted By: USXX
Date Posted: 08 Okt 2017 at 16:46
Hermed en opfordring til kjøwenhavnerne (læs: gæve højttalerbyggere øst for Storebælt) om at melde sig til julefrokosten.

I øvrigt; det fungerede fint med mad udefra sidste år. Dette taler nok for en dato inden nytår (jeg ved ikke om diverse catering-firmaer leverer julemad i januar). Meget kan ændre sig, men lige p.t. er lørdag d. 9/12 favorit, og det forlyder, at Bo faktisk også vil kunne deltage den dag.


Posted By: JAV
Date Posted: 08 Okt 2017 at 21:35
Er ikke sikker på at jeg kan endnu. Chancerne er bedst efter nytår.

Hvis det ordner sig, så kan jeg evt. tage noget grej med fra Hifiklubbens sortiment. Evt. nogle B&W 705S2'er - de gør det godt.


-------------


Posted By: felsby
Date Posted: 12 Okt 2017 at 12:14
Af planlægningshensyn vil jeg anmode om at datoen bliver fastlagt inden længe. Der er mange aftaler i december og januar Smile


Posted By: USXX
Date Posted: 12 Okt 2017 at 13:00
Originally posted by felsby

Af planlægningshensyn vil jeg anmode om at datoen bliver fastlagt inden længe. Der er mange aftaler i december og januar Smile

Enig! 

Lad os lige give folk weekenden med - så låser jeg den på mandag.


Posted By: USXX
Date Posted: 13 Okt 2017 at 15:32
Jeg har på hård men retfærdig vis fjernet bundskraberdatoerne (4/11, 11/11, 2/12, 6/1 og 10/2). Disse ville skulle have haft mindst fire tilmeldinger for at kunne gøre sig gældende - samtidig med at ingen af de nye tilmeldte skulle kunne deltage d. 9/12.

https://beta.doodle.com/poll/u885iaf9viit326b - https://beta.doodle.com/poll/u885iaf9viit326b

Den endelige dato fastsættes på mandag. God weekend!


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 15 Okt 2017 at 20:31
Det blev desværre ikke til julefrokost for mit vedkommende i år. Det blev for svært at passe ind i kalenderen.

Håber I får en fed dag.


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 08:08
Så venner, nu er det ved at være lukketid! Der har (heldigvis) været tilmeldinger i løbet af weekenden og sidste øjebliks rettelser...


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 08:17
Her til morgen stod der 13-13 for de to tilbageværende datoer, men da jeg loggede på, havde der været en enkelt ændring. Jeg holder den lige åben til kl. 9.00 - derefter bliver den lukket som proklameret. 


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 09:01
Afstemningen er lukket - der er julefrokost d. 9/12.

https://doodle.com/poll/u885iaf9viit326b - https://doodle.com/poll/u885iaf9viit326b


Posted By: felsby
Date Posted: 16 Okt 2017 at 09:05
Glæder mig! Hvem var det nu der arrangerede mad udefra sidste år? Det kan vi godt gentage for min skyld.


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 09:06
Det var Mads, der kendte det cateringfirma, der leverede maden - ja det var ganske udmærket. Jeg har givet Mads besked om datoen.


Posted By: felsby
Date Posted: 16 Okt 2017 at 09:27
2016 fik vi fra  http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/ - http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/

Adressen er igen Industrivej 12 Them - ikke?

Som tidligere vil jeg aht. bilisterne foreslå spisning først og derefter lytning Wacko


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 09:31
Originally posted by felsby

2016 fik vi fra  http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/ - http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/

Adressen er igen Industrivej 12 Them - ikke?

Som tidligere vil jeg aht. bilisterne foreslå spisning først og derefter lytning Wacko

Helt enig - det fungerede rigtig godt sidste år (på flere plan).


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 09:38
Til alle jer der ikke allerede har tilmeldt jer/tilkendegivet, at I kan d. 9/12; I er jo stadig rigtig meget velkommen - datoen er bare fastsat.

Af hensyn til Mads' planlægning synes jeg dog, at I forholdsvis hurtigt bør komme på banen. Bare meld jer til her i tråden. Skulle nogen ligeledes blive forhindret (guderne forbyde det), kan I ligeledes meddele det i denne tråd. Her er den foreløbige deltagerliste, som jeg holder opdateret.

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 10:18
Jeg har lige fået den noget ærgerlige meddelelse fra Mads, at han ikke kan holde arrangementet den dag. 

Enten finder vi en anden lokation den dag - eller også ændrer vi brutalt datoen til d. 20/1-2018, som var runner-up.

Jeg beklager dette - det er uden for min indflydelse.


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 10:19
...Mads forsøger at ændre sin planlægning - så MÅSKE kan det alligevel lade sig gøre den 9/12 i Them.

I bliver opdateret


Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 16 Okt 2017 at 12:15
Hey. Jeg har fixet det :) ingen problem Clap

-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 12:35
Fedt Mads! Tak for hurtig afklaring!


Posted By: USXX
Date Posted: 16 Okt 2017 at 13:14
Mads oplyser, at der nok skal blive plads til alle - men han har ikke længere det ekstra rum inde bagved til rådighed til opsætning. Der vil dog stadig være mulighed for to setups ligesom sidste år i det store rum - og vi skifter jo alligevel ud undervejs. Det bliver fint!



Posted By: USXX
Date Posted: 17 Okt 2017 at 12:07
Jeg sætter lige en foreløbig dato for endelig tilmelding til julefrokosten af hensyn til Mads og bestilling af mad o.s.v. Lad os indtil videre sige fredag d. 24/11 - og skulle der så komme tilføjelser/ændringer derefter, så går det jo nok.

Jeg regner dem på listen ovenover for tilmeldte, så I behøver kun give besked i tilfælde af afbud. Forhåbentlig kommer flere til.



Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 24 Okt 2017 at 09:41
Hej Alle. 

I forbindelsen med julefrokosten vil jeg gerne give alle der deltager, en Julerabat ved Rabu Acoustics på 25% ved alle lagerførende vare. Hvis nogle finder dette interessant, så smid en mail Clap 


-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: daniels
Date Posted: 24 Okt 2017 at 12:02
Jeg vil gerne melde Sebastian og mig selv til Smile

-------------
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!


Posted By: USXX
Date Posted: 24 Okt 2017 at 12:28
Originally posted by daniels

Jeg vil gerne melde Sebastian og mig selv til Smile

Thumbs Up

Hermed en opdateret liste:

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt
Daniel S
Sebastian
'Roky'


Posted By: Roky
Date Posted: 24 Okt 2017 at 20:01
Jeg vil også gerne med. Har dog ikke selv bil. Er der nogen som kører fra Århus? Jeg giver gerne en mønt til benzin/diesel... mvh


Posted By: USXX
Date Posted: 24 Okt 2017 at 20:09
Super - du er kommet på listen ovenover. Prøv evt. at høre Felsby m.h.t kørsel fra Århus. 


Posted By: felsby
Date Posted: 25 Okt 2017 at 16:46
Roky kommer med og der er stadig plads!


Posted By: JakobYoung
Date Posted: 01 Nov 2017 at 09:35
Jeg vil rigtigt gerne deltage - Kan evt medbringe Primare Pre32&A32.2 - Hvis nogen måtte have lyst til at høre deres hjemmebyg på dette opsæt ?


Posted By: USXX
Date Posted: 01 Nov 2017 at 09:56
Her en opdateret deltagerliste:

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt
Daniel S
Sebastian
'Roky'
'JakobYoung'


Posted By: USXX
Date Posted: 01 Nov 2017 at 09:57
Alt udstyr har interesse....


Posted By: Roky
Date Posted: 01 Nov 2017 at 11:17
Mit navn in real life er Henrik. Måske man kunne skrive hvad man tænker at tage med. Eller skal det være en overraskelse Big smile Hvordan og hvorledes med betaling for mad (Der går måske lige lidt tid inden der bliver taget stilling til det).

Jeg kunne godt tænke mig at høre "lyden" fra et GroundSound filter. 


Posted By: USXX
Date Posted: 01 Nov 2017 at 11:37
Mads må melde ud ang. mad og betaling. Folk tager bare udstyr med...


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 01 Nov 2017 at 17:52
Originally posted by Roky

Mit navn in real life er Henrik. Måske man kunne skrive hvad man tænker at tage med. Eller skal det være en overraskelse Big smile Hvordan og hvorledes med betaling for mad (Der går måske lige lidt tid inden der bliver taget stilling til det).

Jeg kunne godt tænke mig at høre "lyden" fra et GroundSound filter. 


Jeg kan godt tage noget groundsound med og give en demo, hvis der er nogen der har et sæt højttalere uden filter, som jeg kan koble det på Smile


Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 05 Nov 2017 at 11:35
Hey. Jeg har en Casper hesselgård der virkelig gerne vil med :) 

-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Nov 2017 at 13:55
Opdateret deltagerliste:

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt
Daniel S
Sebastian
'Roky' (Henrik)
'JakobYoung'
Casper Hesselgård
Daniel Lindholdt



Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 05 Nov 2017 at 15:41
Undskyld Ulrik. Men også Daniel Lindholdt. Han er fra optimal akustik. Så hvis nogle søger råd til akustik, ved jeg han glædeligt deler af sin viden :) 

-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: USXX
Date Posted: 05 Nov 2017 at 16:43
Han er ført på listen ovenfor.

Mads, melder du noget ud omkring mad? Det var fint sidste år, så kører vi ikke bare det samme igen i år?


Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 05 Nov 2017 at 16:56
Jeg vil gerne indhente nogle tilbud igen i år :) Ja det var super godt syntes jeg også. 

-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: USXX
Date Posted: 06 Nov 2017 at 08:35
Tak, Mads! Har du i øvrigt tjek på borde og stole? Vi kunne lige være der sidste år, og vi bliver i hvert fald lige så mange i år.


Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 06 Nov 2017 at 09:45
Borde har jeg nok af denne gang. Men dem der har mulighed for det, må meget gerne tage stole med! 

-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: felsby
Date Posted: 06 Nov 2017 at 10:13
Dejligt at vi bliver så mange - glæder mig!


Posted By: bknielsen
Date Posted: 16 Nov 2017 at 16:47
Thomas Hørdum Sørensen (StoreNoerd), vil også gerne være med, han skal først en tur på jagt og kommer derfor først kl. ca. 17. Derfor skal der ikke bestilles mad til Thomas.


-------------
Diskant skal være der, men ikke høres.


Posted By: USXX
Date Posted: 17 Nov 2017 at 07:36
Smile

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt
Daniel S
Sebastian
'Roky' (Henrik)
'JakobYoung'
Casper Hesselgård
Daniel Lindholdt
Thomas Hørdum Sørensen (skal ikke spise med)
Morten Ravn


Posted By: Morten3460
Date Posted: 17 Nov 2017 at 13:51
Hej.

Jeg vil også gerne deltage.

mvh morten ravn


Posted By: USXX
Date Posted: 17 Nov 2017 at 14:24
@Morten; du er hermed på listen ovenover.


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 19 Nov 2017 at 09:44
Har vi egentlig et overblik over hvem der tager hvilket udstyr med?
Jeg regner med at tage måleudstyr, forstærkere og DCN28 med. Så hvis der var nogen som er friske på at gøre et sæt højttalere fuldt aktive, så er jeg klar til leg Smile


Posted By: vincent.
Date Posted: 19 Nov 2017 at 16:10
Jeg finder lige ud af om det ikke kan passe ind i kallenderen, i forhold til praktisk og udstyr fra sjælland, er der nogen der køre i støre bil hvor man kan have et sæt gulv højttalere med? (hvis jeg når at blive færdige med de nye)


Posted By: Roky
Date Posted: 23 Nov 2017 at 12:34
Jeg er klar på at gøre et par passive højttalere aktive. Jeg roder i forvejen med aktive højttalere, men det kunne være sjovt at høre forskellen på forskellig hardware. 


Posted By: MadsBuchardt
Date Posted: 23 Nov 2017 at 13:14
Hvad vil folk gerne betale for mad? der er 3 slags at vælge imellem her, så vi skal vel have en afstemning? 

http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/ 


-------------
www.rabu-acoustics.dk


Posted By: USXX
Date Posted: 23 Nov 2017 at 13:29
Nu også klikbar 

http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/ - http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/


Posted By: USXX
Date Posted: 23 Nov 2017 at 13:36
Det hele virker for mig, men man kunne godt være lidt fræk og hoppe på Den Store Juletapas. Den sikre vej er måske Julebord 1 (med tilkøb af risalamande naturligvis). Jeg tror, at Julebord 2 bliver for meget - vi kommer ikke igennem det, før de første har forladt bordet og fundet loddekolben frem. 


Posted By: felsby
Date Posted: 23 Nov 2017 at 13:42
på den anden side er der begrænset merudgift med 2´eren ift. en 1´er med dessert. Det er ikke afgørende for mig, men jeg ville selv vælge nr. 2. Men vi skal være enige og 1 kan også fint gå.


Posted By: felsby
Date Posted: 23 Nov 2017 at 13:44
Hov! Ser først nu den store Juletapas! Den lille hurtige er for klejn. Enig, Ulrik, stor juletapas ser flot ud!


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 23 Nov 2017 at 21:23
Originally posted by vincent.

Jeg finder lige ud af om det ikke kan passe ind i kallenderen, i forhold til praktisk og udstyr fra sjælland, er der nogen der køre i støre bil hvor man kan have et sæt gulv højttalere med? (hvis jeg når at blive færdige med de nye)


Hele december måned er lige faldet på plads her.
Det er ved et lykketræf lykkedes at undgå d. 9. december indtil nu.

Jeg har derfor mulighed for at deltage i julefrokosten. Det kræver dog, at jeg kan fylde minimum 1-2 personer ekstra i min egen bil, eller kan køre med andre.
Det bliver simpelthen for dyrt at tage turen over alene (bro + forbrug på ca. 10 km/l).

Jeg har mulighed for at køre fra Sjælland (københavnsområdet) i en større personbil med plads til max. 7 personer. Selv hvis vi bliver 5 personer, vil der nok være plads til et sæt gulvhøjttalere eller to i bagagerummet.

Lad mig høre, om der er flere, der er interesseret i fællestransport frem og tilbage fra Sjælland.


Posted By: USXX
Date Posted: 24 Nov 2017 at 08:07
Thumbs Up


Posted By: Morten3460
Date Posted: 24 Nov 2017 at 11:35
Jeg kører fra Birkerød lørdag morgen og retur samme aften. Der kan godt være 2 personer med her hvis interesse.

mvh morten


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 24 Nov 2017 at 13:08
Originally posted by Morten3460

Jeg kører fra Birkerød lørdag morgen og retur samme aften. Der kan godt være 2 personer med her hvis interesse.

mvh morten

Jeg vil meget gerne køre med og har som nævnt også mulighed for at lægge bil til, hvis det bliver nødvendigt. 
Men det kan vi bare finde ud af hen ad vejen.
Har du plads til lidt grej i din bil, hvis det bliver aktuelt?


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 24 Nov 2017 at 13:10
Jeg sender lige en besked, så kan vi bare klare det den vej, så vi kke forstyrrer tråden her alt for meget.


Posted By: USXX
Date Posted: 24 Nov 2017 at 13:41
Du ryger på listen, Peter

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt
Daniel S
Sebastian
'Roky' (Henrik)
'JakobYoung'
Casper Hesselgård
Daniel Lindholdt
Thomas Hørdum Sørensen (skal ikke spise med)
Morten Ravn
Peter (Enthusiast)


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 24 Nov 2017 at 17:12
Thumbs Up


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 25 Nov 2017 at 09:30
Yep... Jeg er også klart med på Julebord Nr. 2  Thumbs Up


Posted By: USXX
Date Posted: 25 Nov 2017 at 09:35
Hvad mener du med også? Wink


Posted By: USXX
Date Posted: 25 Nov 2017 at 09:37
I princippet behøver vi jo ikke at få det samme (så længe min. antal kuverter overholdes) - men det vil da klart være en fordel for Mads, tænker jeg.


Posted By: felsby
Date Posted: 25 Nov 2017 at 11:02
Hvad siger det forsamlede selskab til 

Den Store Juletapas ?

Det er min favorit!


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 25 Nov 2017 at 14:26
Originally posted by USXX

Hvad mener du med også? Wink


Fordi jeg var af den antagelse at både dig og Felsby var hoppet på den store juletapas - så meldte jeg mig blot med i koret Wink


Posted By: Enthusiast
Date Posted: 25 Nov 2017 at 21:09
Originally posted by Digital_thor

Har vi egentlig et overblik over hvem der tager hvilket udstyr med?
Jeg regner med at tage måleudstyr, forstærkere og DCN28 med. Så hvis der var nogen som er friske på at gøre et sæt højttalere fuldt aktive, så er jeg klar til leg Smile


Du må meget gerne tage dit filter/forstærker udstyr med.
Jeg planlægger at tage mine 2.5-vejs TransmissionsLinie-Basrefleks gulvhøjttalere med.

De kører pt. aktivt. Har lige lavet et filter til dem i dag . Det kan vi så bare lægge ind på din DCN28.


Posted By: USXX
Date Posted: 25 Nov 2017 at 22:47
Originally posted by Digital_thor

Originally posted by USXX

Hvad mener du med også? Wink


Fordi jeg var af den antagelse at både dig og Felsby var hoppet på den store juletapas - så meldte jeg mig blot med i koret Wink

Jeps, vi er netop på den store juletapas, men du meldte dig på Julebord 2 - det er to forskellige ting/menuer. Derfor min undren.


Posted By: USXX
Date Posted: 25 Nov 2017 at 22:59
Originally posted by felsby

Hvad siger det forsamlede selskab til 

Den Store Juletapas ?

Det er min favorit!

Også her!


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 26 Nov 2017 at 08:13
Originally posted by USXX

Originally posted by Digital_thor

[QUOTE=USXX]Hvad mener du med også? Wink


Fordi jeg var af den antagelse at både dig og Felsby var hoppet på den store juletapas - så meldte jeg mig blot med i koret Wink
[/QUOTE

Jeps, vi er netop på den store juletapas, men du meldte dig på Julebord 2 - det er to forskellige ting/menuer. Derfor min undren.


Haha... det er da bare mig, der sover i timen ShockedEmbarrassedLOL  Jeg fik blandet tingene sammen Sleepy
Men jeg kan se at den store juletapas lyder bedre - så jeg er stadig enig.... stor juletapas til mig Big smile også Wink


Posted By: Digital_thor
Date Posted: 26 Nov 2017 at 08:18
Originally posted by Enthusiast

Originally posted by Digital_thor

Har vi egentlig et overblik over hvem der tager hvilket udstyr med?
Jeg regner med at tage måleudstyr, forstærkere og DCN28 med. Så hvis der var nogen som er friske på at gøre et sæt højttalere fuldt aktive, så er jeg klar til leg Smile

Du må meget gerne tage dit filter/forstærker udstyr med.
Jeg planlægger at tage mine 2.5-vejs TransmissionsLinie-Basrefleks gulvhøjttalere med.
De kører pt. aktivt. Har lige lavet et filter til dem i dag . Det kan vi så bare lægge ind på din DCN28.


Den er i vinkel Thumbs Up  Jeg har nogle store 8 polede speak-on stik, som man kan skrue ledninger direkte i og mine forstærkere er 2 stk med 3 kanaler i hver, så de kan stå lige ved højtaleren - mine signalkabler er derimod 2-3m.
Edit: kan så læse at du selv har samme forstærkere, hvilket jo gør det ganske let Wink



Print Page | Close Window

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2009 Web Wiz - http://www.webwizguide.com