Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: Nyt fora
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Nyt fora

 Post Reply Post Reply
Poll Question: Behold dem
Vote Poll Choice Votes Poll Statistics
9 [69,23%]
1 [7,69%]
3 [23,08%]
0 [0,00%]

Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nyt fora
    Posted: 27 Apr 2009 at 10:36
Hey,

Da jeg startede dette fora spurgte jeg de danske hifi klubber om de var interesseret i deres eget område herinde, hvor de var moderatorer. Altså i mine øjne en fin måde for dem at nå ud til den trafik vi nu engang har. Kun Århus og Odense svarede tilbage, resten hørte jeg ikke fra.

Århus og Odense har så vidt jeg kan se ikke været online siden, og de to fora er ikke oversvømmet med indlæg. Jeg havde håbet på lidt mere "drive" fra deres side af.

Jeg vil nu høre folk af, hvad i syntes vi skulle gøre ved det.

Skal vi beholde de to fora, og se tiden an?
Skal vi erstattet dem med Køb/Salg/bytte fora?
Skal vi lave et område hvor vi kan vise billeder fra arrangementer og planlægge fællesture?
Skal de bare slettes, uden vi opretter noget nyt?
Eller har du andre ideer?

Håber på feedback :)
Back to Top
ubl_ View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 04 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 56
  Quote ubl_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Apr 2009 at 13:08
Ikke for at være negativ, men tror i ikke at et KSB bare ender med at være en "flad omgang" i stil med ksb på nerds.dk.

Jeg stemmer for at slette, med untagelse af Test forum, således at speakerbuilder forumet beholder en forholdsvis skarp profil.

mvh Ulrik


Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Apr 2009 at 16:21
Hey,

Det jeg ville kunne lide ved en ksb her, er at den bliver ren selvbyg. Jeg tror ikke problemet bliver at fylde ting i til salg. Spørgsmålet er om vi har nok læsere der vil købe.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz