Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Kabinet beregninger
  New Posts New Posts RSS Feed: kabinet og port peerless xls10
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


kabinet og port peerless xls10

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: kabinet og port peerless xls10
    Posted: 04 Feb 2011 at 19:30
aaaahhhhhh jeg er ikke helt interesseret i at ødelægge sædet, det er billigere at udskifte den der hattehylde i presset træfiber
 
synes egentlig også at de to 8" huller jeg har i hattehylden gør det ganske fint
 
men det er lidt underligt, for når jeg spiller fx 20-30, så er der INGEN bas eller hvad der ligner, men når jeg når 40 ca, så passer det fint nok, og har så samme sammenhæng resten af vejen op
 
 
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Feb 2011 at 19:32
du kan se det her boberik
 
 
den jbl 12" den er i forkert kabinet med helt hen i vejret porttuning, og de DLS basser de er solgt, de var slet ikke gode nok
Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Feb 2011 at 16:31
Jeg troede der var hul igennem armlænet på en vento, min fejl..

Ja det lyder lidt mærkeligt, hvis vi skulle støde hovederne sammen til et arrangement en dag, vil jeg gerne lige kigge lidt på det..  Men kan ikke lige lure hvad der er galt.. 

Men lav da hullerne lidt større, og så en mdf plade på og så 2 stk 10" derop i free air. Du skal så bare lige sikre dig at det ikke er en bærende del i bilen. 
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Feb 2011 at 17:32
jaaa det kunne man jo, men jeg har lavet det hele så diskret, og med MASSER af kompromis, for at vi kan få bilen i fred for de langfingrede, for vi har desværre kun ansvar på bilen
 
prøver og se om jeg kan justere det lidt, inden jeg dødsdømmer dem til min bil
 
har dog set XXLS er bedre til basrefleks
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz