Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > MÃ¥linger
  New Posts New Posts RSS Feed: hjælp til clio
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


hjælp til clio

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: hjælp til clio
    Posted: 25 Okt 2010 at 19:16
hey sync.
jeg har allerede skrevet en mail til dem.
 
i øvrigt, kig lige din mail på hifigalleri
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Okt 2010 at 14:42
Håber du får det til at køre, jeg opgave efter flere forsøg med instalationer fra Clio, og boksen var engang dernede, til sidst gav jeg op og fik det byttet til en alm. udgave.

Men håber dit kommer til at virke.

Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Okt 2010 at 15:06
Jeg har prøvet ALT i windows 7, for at fÃ¥ clio til at virke, bÃ¥de 32 og 64bit - ogsÃ¥ skrevet til audiomatica og svaret var, at hvis jeg ville have win7 understøttelse skulle jeg købe v. 10? 

Har jeg egentlig ikke skrevet dette til dig før i en tråd på h4a?

Jeg er endt med at lave en dedikeret clio-PC
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Okt 2010 at 15:06
sÃ¥ fik jeg svar fra audiomatica, jeg har fÃ¥et nye drivere, sÃ¥ det leger jeg lige med i aften, sÃ¥ mÃ¥ vi se om det kommer til at virke, ellers mÃ¥ jeg ringe til min kammerat der er it mand, han mÃ¥ kunne hjælpe mig lidt, med det firewire 
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Okt 2010 at 21:08
NÃ…Ã…Ã…Ã… nu fik jeg leget lidt med det igen, stadig det samme resultat, ingen forbindelse til clio boxen
 
jeg har en lumsk anelse om at det er min pc, der lukker ned for firewiren, idet jeg kan se i enhedshåntering at den popper ind og ud hele tiden
 
jeg takker mange gange for jeres svar og tid
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Okt 2010 at 21:54
HAHAHA efter at have døjet lidt med den bærbare med vista på, så tænkte jeg...........
 
hvorfor ikke lige prøve på min stationære med WIN7 64 bit, fand galeme om det ikke fungerer, selvom audiomatica siger det ikke ville fungere
 
nu skal jeg så bare til at læse igennem den moppedreng af en manual
 
tusinde tak til jer alle som har svaret og forsøgt at hjælp, nu ved jeg da at syatemet virker
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Okt 2010 at 17:28
er der nogen der har evt har lyst til at hjælpe mig en aften med at se om vi kan få det til at virke, jeg synes ikke rigtig jeg kan få nogen måling op
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Okt 2010 at 09:01
Hey,

Kommer der lyd ud af højttaleren når du måler? Har du tændt for mikrofon forforstærkeren i Clio boxen?
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 633
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Okt 2010 at 10:09
Hej Ronnie
Jeg kan godt komme forbi og kikke på det en dag efter arbejde i næste uge.
Jeg har sendt en PB med kontaktoplysningerne i.

Mvh

Rune
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz