Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Lækre forstærker kabinetter
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Lækre forstærker kabinetter

 Post Reply Post Reply
Author
Message
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lækre forstærker kabinetter
    Posted: 19 Sep 2010 at 17:41
Hey.
 
Har fÃ¥et et tilbud pÃ¥ et sæt 1000ASP, men kan ikke rigtig finde et 'hus' der tiltaler mig, og vil ogsÃ¥ gerne lige se hvor meget det kommer til at stÃ¥ mig i.
 
Kender I nogle steder hvor man kan købe fede kabinetter ? 
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 18:21
Hej Jav

Jeg har selv bygget sådan en lille fætter og jeg har et sted jeg kan anbefale, det ligger i Italien, men er hurtige til at levere og de er meget rimlige med priserne.






GÃ¥ ind under cabinet & chassis, vælg hi-fi 2000, vælg Pesante Dissipante standard + optionals              Heavy standard with heat dissipator+ optionals, jeg har valgt den der stÃ¥r her under, som er en 2unit i højden (9cm), 300mm dyb og 450mm bred og med 10mm alu forplade, denne kan ogsÃ¥ vælges i sølv.

02/300 PD std / front Black 10

21NPD02300Nint. 360 x 300 x  80

Black front

450x90x10

1 x Side

300x80x40

(Tot 2 dissipator)

Rt °C/W = 0,55

each dissipator

6,5-96,36

80,30


Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 02 Okt 2009
Online Status: Offline
Posts: 372
  Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 18:44
Kan absolut også anbefale Hifi2000 kabinetterne. Har selv brugt dem til både mit effekttrin og min Dac. God kvalitet og fedt udseende, især med 10mm fronten ;-)
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 18:51
Hey Busk.
 
Jeg prøvede ogsÃ¥ tidligere at finde dit kabi derinde, men jeg fór sgu vild - sÃ¥ tak for linket :)
 
Den med sølv forplade ville stÃ¥ rigtig stærkt herhjemme. Hvilke kølerprofiler bestilte du med ? 
 
Ringede du bare og bestilte ved dem ? Hvis du skulle sætte ord på din Icepower-bandit, hvad skulle det så være ?
 
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 19:09
Køle profil og det hele er med, du skal bare bestille.

Du sender dem en mail med det du skal have, så sender de en retur med en pris og det overfører du så til den bank og Iban nr osv. der står i mailen.
SÃ¥ sender de med det samme, og du har det som regel inden for en uge.

Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 19:44

Okay, perfekt. Tak for den hurtige og dejlige respons.

Har et spg. fra en anden boldgade, som jeg mÃ¥ske kunne fÃ¥ besvaret med det samme .
Jeg skal til at lave højttalerkabler af noget 4x2.5. Højttaleren har 4 terminaler - sÃ¥ det er fint, men hvad med den anden ende til forstærkeren ? Skal jeg flette det samme ?
 
 
 
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 19:47
du kan flette med 4 ledere og så sætter du de 2 plus ledere sammen i forstærkerens plus og så det samme med minus.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2010 at 20:37

Super. Det prøver jeg.

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz