SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Valg af stumper
  New Posts New Posts RSS Feed - Link trÃ¥den
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Link tråden

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Status: Offline
Points: 1152
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 09:30
Originally posted by felsby felsby wrote:

Stort udvalg i delefilterkomponenter: http://loudspeakerfreaks.com/intro.asp

Har du gode erfaringer med dem?
De får ikke så gode anmeldelser på Trustpilot, så jeg har aldrig turdet handle hos dem.
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 02 Okt 2009
Status: Offline
Points: 372
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 09:33
Loudspeakerfreaks.com fÃ¥r meget dÃ¥rlige ord med pÃ¥ vejen pÃ¥ bla diyaudio.com. De leverer ikke eller er ekstremt lang tid om at levere. Og de svarer aldrig pÃ¥ mails/telefon.  Bare lige til advarsel Smile
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Status: Offline
Points: 1524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:11
ærgerligt, for de har et stort udvalg i spoler...
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Status: Offline
Points: 3156
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:23
Originally posted by felsby felsby wrote:

ærgerligt, for de har et stort udvalg i spoler...

Større end Jantzen's?
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Status: Offline
Points: 1524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:47
Originally posted by USXX USXX wrote:

Originally posted by felsby felsby wrote:

ærgerligt, for de har et stort udvalg i spoler...
Større end Jantzen's?

Muligvis ikke, men de forhandlere der sælger Jantzen nævner ikke så mange - men de kan måske skaffe hele udvalget?
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Status: Offline
Points: 850
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:51
Originally posted by Enthusiast Enthusiast wrote:

Originally posted by felsby felsby wrote:

Stort udvalg i delefilterkomponenter: http://loudspeakerfreaks.com/intro.asp

Har du gode erfaringer med dem?
De får ikke så gode anmeldelser på Trustpilot, så jeg har aldrig turdet handle hos dem.

Min eneste erfaring med dem er negativ. Jeg bestilte netop forskellige delefilterkomponenter. De trækker pengene før varer er afsendt (hvad de gerne mÃ¥). Jeg hørte intet fra dem trods flere rykkere pr mail. INTET. Jeg mindes det strakte sig over flere uger. Der skete først noget, HURTIGT! - Da jeg skrev at min bank ville trække pengene retur til mig hvis de ikke selv kunne finde ud af det. Det var noget banken tog MEGET alvorligt kan jeg fortælle. 

MÃ¥ske er det blevet bedre. Jeg har bare ikke lyst til mÃ¥ske at skulle vente en mÃ¥ned pÃ¥ at varer bliver afsendt. 
Back to Top
Sune K View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 29 Dec 2011
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sune K Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 14:59
Originally posted by Roky Roky wrote:

Originally posted by Enthusiast Enthusiast wrote:

Originally posted by felsby felsby wrote:

Stort udvalg i delefilterkomponenter: http://loudspeakerfreaks.com/intro.asp

Har du gode erfaringer med dem?
De får ikke så gode anmeldelser på Trustpilot, så jeg har aldrig turdet handle hos dem.

Min eneste erfaring med dem er negativ. Jeg bestilte netop forskellige delefilterkomponenter. De trækker pengene før varer er afsendt (hvad de gerne mÃ¥). Jeg hørte intet fra dem trods flere rykkere pr mail. INTET. Jeg mindes det strakte sig over flere uger. Der skete først noget, HURTIGT! - Da jeg skrev at min bank ville trække pengene retur til mig hvis de ikke selv kunne finde ud af det. Det var noget banken tog MEGET alvorligt kan jeg fortælle. 

MÃ¥ske er det blevet bedre. Jeg har bare ikke lyst til mÃ¥ske at skulle vente en mÃ¥ned pÃ¥ at varer bliver afsendt. 

Jeg har udelukkende gode erfaringer med Loudspeakerfreaks? Confused

Har handlet en del gange og altid spurgt på special-tilbud (Request Quote). De har altid haft skarpe priser, hvis man kan acceptere at leveringstiden kan være lang. Man kan blive irreteret over de ikke skriver forventet leveringstid i/ved indkøbsvognen, men at man i stedet skal tjekke hver enkelt komponent og derefter selv tage den længste levering?

Har endda oplevet en enkelt gang de sendte hvad de havde pÃ¥ lager, da leveringstiden pÃ¥ sidste stump var rigtig lang. Denne eftersendte de sÃ¥ uden beregning Clap
--
Sune K
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.