Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Salg
  New Posts New Posts RSS Feed: SOLGT! Sony CD-player
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


SOLGT! Sony CD-player

 Post Reply Post Reply
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SOLGT! Sony CD-player
    Posted: 10 Mar 2021 at 21:00
Jeg har i min varetægt en defekt Sony CDP-X505ES (med træsider) billigt til salg - visuelt er den rigtig pæn.

Defekten består i, at der ikke er lyd i lineudgangene bagpå overhovedet (heller ikke støj/sus eller forvrænget signal), men der er fin lyd i hovedtelefonudgangen i begge kanaler (signalet hertil tages lige før den analoge udgangsbuffer). Det er således enten udgangsforstærkeren (fx en op-amp), den er gal med (men ingen synlige tegn på noget ristet overhovedet), eller også er det udgangsrelæet, som sidder helt oppe ved RCA-stikkene, der er røget (det hælder jeg umiddelbart til). Jeg har ikke undersøgt det nærmere, men jeg har kontrolmålt alle de separate regulerede strømforsyninger, og der er alle steder de spændinger, der skal være. Jeg har servicemanual med alle diagrammer. 

Jeg må konstatere (efter at have haft den stående i flere måneder nu), at jeg ikke selv får gjort noget ved den, men den er til at reparere - eller hvad man nu kan bruge den til.

Den har i øvrigt også optisk udgang - den har jeg ikke tjekket.

Kom med et bud! 


Edited by USXX - 16 Mar 2021 at 22:07
Back to Top
Darkwing View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 27 Aug 2011
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Darkwing Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mar 2021 at 07:31
Hejsa
Hvis laser er i god stand vil jeg gerne byde 500,-
Kan afhente i Birk eller Brande?

Mvh. Anders Ø
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mar 2021 at 22:07
Solgt!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz