Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Elysium Passage 3.0 & sub
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Elysium Passage 3.0 & sub

 Post Reply Post Reply
Author
Message
korsbæk View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24 Sep 2009
Location: Hornslet
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote korsbæk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Elysium Passage 3.0 & sub
    Posted: 22 Nov 2009 at 19:41
Hej

Efter aftale med Syncroniq vil jeg har med vise det færdige resultat af hans elysium passage 3.0 & Subwoofer.
De spiller bare helt fantastisk. Men det er også noget at skrid fra B&W 604s3 og så til dem her.
Subwooferen gav lige præcis det jeg ønskede i film. Rigtig god bund og den få det hele til at ryste her i lejligheden.










Edited by korsbæk - 22 Nov 2009 at 19:49
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Nov 2009 at 07:06
ClapRigtig flot resultat korsbæk.
Hvordan spiller det så?
 
Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
korsbæk View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24 Sep 2009
Location: Hornslet
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote korsbæk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Nov 2009 at 08:49
Det skal lige siges at det ikke er mig der har fremstillet kabinetterne. Jeg har købt højtalerne af Syncroniq som har fået dem fremstillet et eller andet sted. Jeg har bare givet dem olie, skruet enhederne fast, malet fod og sat de dibidutter på til at holde frontstoffet. Men jeg er meget tilfreds med dem, synes de er meget flotte.
Jeg ville gerne have haft at den havde 2 stk 18w, men jeg kan sagtens undvære den ene så længe jeg bor i lejlighed er det slet ikke noget problem med bassen.

Hvis jeg skal snakke lidt om hvordan de lyder så synes jeg de spiller rigtig godt. Diskanten er meget mere detaljeret og bassen noget mere fast og præcis. Jeg har ikke spillet så meget på dem endnu, da jeg har haft undværet den ene terminalplade i et stykke tid for at en skulle tegne det ind for mig. Da jeg overvejer at indbygge en Hypex ucd400 modul.


Edited by korsbæk - 23 Nov 2009 at 10:18
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz