Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Salg
  New Posts New Posts RSS Feed: DEQX HDP-5 - SOLGT!
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


DEQX HDP-5 - SOLGT!

 Post Reply Post Reply
Author
Message
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: DEQX HDP-5 - SOLGT!
    Posted: 10 Maj 2017 at 20:20
Da jeg ændrer på mit setup, skal jeg ikke længere bruge min DEQX HDP-5 digital processor.

Dette er DEQX topmodel og toppen af poppen inde for rumkorrektion og 3-vejs aktivt filter med alle de indgang og udgange man kan ønske sig.
Den fungere også som en pre med både analoge og digitale indgange.
Både balancerede og ubalancerede.

Det aktive filter er af FIR typen, så der er fasekorrektion.

Der er masser af anvendelsesmuligheder, og den kan sættes ind i et eksisterende anlæg og korrigere fasen, uden man behøver at bruge det aktive filter i den.

Der er også digitale udgange til det hele, så hvis man har sin egen DAC man gerne vil bruge, så kan man bruge den og gå uden om den indbyggede.
Den indbyggede analogdel er helt i top.

Søg på nettet og der står kun gode ting om denne DEQX.

Den står som ny med original emballage og alt tilbehør inkl. målemikrofin med korrektionsfil - opgraderet til nyeste software.

DEQX yder en utroligt god service, og har hjulpet mig gratis gennem hele mit ejerskab.
Jeg tror den er ca. 1 år gammel og DEQX har meldt mig at der er garanti på den så længe den er på deres produkt-program.

Nypris er $6495 = ca. 57.000 kroner inkl. told.

Min pris: 25.000,-








Edited by daniels - 20 Jul 2017 at 22:13
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maj 2017 at 20:22
Jeg har brugt den i en 4-vejs konstruktion, hvor jeg har brugt en af de ekstra analoge udgange til endnu et aktivt filter, og på den måde kunne tilslutte subwoofere.

Der er også USB input, så man kan streame direkte til den fra en PC.
Det er sådan jeg har brugt den som afspiller.

Der er også netværkstilslutning, der kan man vist bruge Roon til at afspille på den.
Har ikke selv brugt den løsning.

Skal du lave den ultimative aktive 3-vejs løsning, så tvivler jeg på du finder noget bedre end denne.

Edited by daniels - 10 Maj 2017 at 20:24
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jun 2017 at 00:41
Hvis man overvejer at gå aktivt 3-vejs, så bliver det ikke meget bedre end denne her.

Og så er det også en high-end digital pre med USB Audio og Roon ready.
Der er også analog ind - til dem der stadig bruger sådan noget :-)

Jeg er til at forhandle med, måske også bytte med noget.
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jul 2017 at 22:14
Så blev den solgt til prisen!

Den er på vej til ny glad ejer Big smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz