Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: Sammensmeltning?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Sammensmeltning?

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sammensmeltning?
    Posted: 23 Sep 2010 at 10:49
Det ser sku godt ud
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2010 at 11:06
Hey,

Tak. Der er en del udfordringer endnu. Download as PDF virker ikke super skarpt. Men ren tekst går det fint. Men overvejer at droppe den.

Nu skal jeg lige finde en dag hvor jeg kan overføre kits, samt tilføje de nye. Så tror jeg jeg lader den erstatte den gamle side. Og så får forumet her også ny header, så den ligner hovedsiden lidt mere.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2010 at 11:13
Så kommer det også til at hænge super godt sammen.
Clap
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2010 at 14:18
Det eneste jeg lige faldt over var en stave-bøf. "Branchespecifikt" (du mangler H-et)
 
Men ellers synes jeg det ser rigtig fint ud, og det bliver rart når forum kan hænge sammen med resten...Thumbs Up
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2010 at 14:22
Hey,

Tak skal du have :)
Det er nu rettet 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2010 at 20:56
Hey,
 
Så er www.Speakerbuilder.dk erstattet af den nye side. Der mangler stadig nogle ting, men det må komme hen af vejen. Jeg håber at kunne få tid på lørdag imens børnene sover, til at tilføje mine kits, og måske få skrevet en tutorial til Clio/LspCAD.
 
Alle ideer er velkommen. Hvis du vil bidrage med indhold, så skriv en mail til mig, så finder vi ud af noget.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Sep 2010 at 21:18
Hey,

Lige en opdatering. Jeg er begyndt at flytte byggesæt over på den nye side. Men det går langsomt.. Jeg mangler en masse tekst. Men lige pludselig, så er jeg vel færdig Smile Skal lige have fundet en masse filer og billeder på en gammel harddisk... 

Når jeg er færdig med et kit, kommer der et link på siden så man kan se det. 

Jeg har lavet et forsøg ved Project-Hexadym, at når man fører musen over linket til byggesætside, så kommer det et lille billede af kittet. Dur det?


Edited by syncroniq - 29 Sep 2010 at 21:20
Back to Top
Kimschips View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 16 Dec 2008
Location: 4700
Online Status: Offline
Posts: 53
  Quote Kimschips Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Sep 2010 at 21:41
Super godt tiltag med den nye side:)
 
Det med Project Hexadym er også fint, så får man lige en lille "forsmag" Et billede siger jo mere end tusind ord:)
 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Sep 2010 at 09:02
Hey,

Kim > Det var det jeg tænkte :)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz