Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2014 - Program
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2014 - Program

 Post Reply Post Reply
Author
Message
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2014 - Program
    Posted: 10 Okt 2014 at 12:11
Halløj igen

Her vil blive sat et program på basis af hvor mange komponenter vi skal lytte til men som udgangspunkt ser programmet, som jeg ser det, sådan ud.

1000 - Man er MEGET velkommen til at komme før så man lige kan få sit udstyr sat op/bragt ind mm

1200 - Ankomst, inkl ankomstøl

1230 - vi stater hårdt ud med den meget gode mad der IGEN er på listen

1600 - Vi starter med at lytte på medbragt udstyr

Her vil der blive sammensat program med lytning af medbragte komponenter.
Den kvikke vil bemærke der er plads til 10 lytninger om alt går smidigt, men vi kan fint regulere tiden I forholdt til antal komponenter, jeg tror dog godt vi kan blive MÆTTE at lytteriet.
Jeg håber på at Thomas Holm vil bruge en tid til at fortælle lidt pom den nichevirksomhed har har fået bygget sig.
Den kvikke vil også bemærke jeg ikke påtænker tid til skift mellem lytningerne, men lad os se hvor mange der tager noget med så får vi det til at gå op.

2100 - Vi varmer pølsermså vi IGEN kan få tarmen fyldt :-)

xxxx - Der er INGEN bagkant, der er flere der overnatter, så hvem ved hvornår det ender...... Først når den FEDE dame har sunget.... ved så ikke lige HVEM der skal bære DEN titel hjem........

Albert :-)
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Okt 2014 at 11:45
jeg er ikke (særligt) fed, jeg er ikke dame og jeg kan ikke synge. Men for ekspeditionens skyld vil jeg give det et forsøg! Big smile
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Okt 2014 at 12:01
Det vil vi glæde os til 😃
Albert :-)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz