Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Subwoofer?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Subwoofer?

 Post Reply Post Reply
Author
Message
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Subwoofer?
    Posted: 10 Aug 2009 at 11:23
Jeg kunne godt tænke mig at bygge en subwofer, men er lidt i tvivl om hvilken. Er der nogen der kan anbefale et eller andet? Jeg havde tænk mig den skal være ca. 20x30x25 (B-H-D).
 
m@dsen
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Aug 2009 at 11:40
Hvor mange penge har du tænkt dig at ofre? Hvis budgettet er ligemeget ville jeg tage en af de store hypex og parre den med en SS26 ALU
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Aug 2009 at 11:51
Originally posted by kappen

Hvor mange penge har du tænkt dig at ofre? Hvis budgettet er ligemeget ville jeg tage en af de store hypex og parre den med en SS26 ALU
Jeg er ikke sikker på budgetet, men man skal vel op 3000-4000,- før det er noget der er til at holde ud at høre på. Det kan da også være man skulle finde noget brugt?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Aug 2009 at 11:52
Jeg så en som solgte en hypex + Peerless XLS på h4a dog bygget ind i et sofa bord. Den ville jeg købe og bygge et nyt kabinet til, det er der ihvertfald noget potentiale i.
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Aug 2009 at 12:05
Originally posted by kappen

Jeg så en som solgte en hypex + Peerless XLS på h4a dog bygget ind i et sofa bord. Den ville jeg købe og bygge et nyt kabinet til, det er der ihvertfald noget potentiale i.
Jeg har skevet til ham, så må vi se om den er solgt. Tak for tippet.
m@dsen
Back to Top
Clploug View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 16 Maj 2009
Location: København
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote Clploug Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Aug 2009 at 14:56
Hva´så, var der bid eller havde han solgt skidtet?
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Aug 2009 at 18:28
Originally posted by Clploug

Hva´så, var der bid eller havde han solgt skidtet?
 
Den var ikke solgt endnu, men jeg venter lige til jeg har lidt flere penge, så skal jeg have noget bedre Tongue
 
m@dsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz