Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Et gennemtestet projekt.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Et gennemtestet projekt.

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Et gennemtestet projekt.
    Posted: 05 Nov 2013 at 19:22
Min moder fortalte for en uges tid siden at hun godt kunne bruge et par højttaler til hendes pc. Hun bruger den til at lytte musik på. Hun har i al den tid jeg kan huske kun haft en ghettoblaster til 500,- nede fra kvickly. Så tænkte jeg at en lille forstærker og det anmelderroste projekt med 

http://frequence-shop.dk/produkter/13-scanspeak-discovery/269--26-mm-diskant-8-ohm-alu-front/ som jeg har fra et tidligere projekt. Det kan hun da kun blive glad for taget i betragtning af hvad hun har nu.

Efter en tur i bauhause og et besøg fra posten er dette hvad jeg har ind til nu. Regner med at lime kabinetterne sammen i morgen. De får en volume på 3.7 liter inden der kommer huller osv. Meningen er at de sorte mdf plader bare skal have en mat klar lak.



Jeg glæder mig til at komme igang.

Venligst Michael
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Nov 2013 at 12:14
Det bliver lækkert Smile
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Nov 2013 at 21:36
Har stadigvæk et sæt (dvs. 2+4) af de peerless-enheder liggende, så jeg følger lige med her :D

/U.
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2013 at 14:07
Takker 

Der kommer flere billeder senere ind til videre har jeg kun fået kasserne limet sammen og slebet 

Venligst Michael
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz