Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: pro.speakerbuilder -> Ã¥ben kode?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


pro.speakerbuilder -> åben kode?

 Post Reply Post Reply
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: pro.speakerbuilder -> Ã¥ben kode?
    Posted: 17 Jul 2009 at 10:50
Hey,

Efter at have mødt alle de kloge hoveder, tænkte jeg om det kunne være interessant at Ã¥bne speakerbuilder pro op, sÃ¥ vi alle kunne bidrage til programmet/websiden? 

Jeg når simpelhen ikke at lave det alene, og jeg tænkte man måske kunne få nogle hyggelige tråde herinde hvor man diskutere formlerne igennem. Så vil programmet være bygget på formler folk herfra har bidraget med, istedet for dem jeg har fra diysubwoofers.org som jeg jo egenlig ikke ved hvor valide er.

Programmet indtil nu kan ses her : http://pro.speakerbuilder.dk 
Det er lavet i Classic ASP. Der er brugt AJAX imellem siden og databasen sÃ¥ man undgÃ¥r reload nÃ¥r man vælger enheder (lige som bilbasen m.m.). 

Det kunne ogsÃ¥ aflede trÃ¥de hvor folk kunne lære noget, og flere kom til for at læse. 

Hvad siger folk? Det dur selvfølgelig ikke hvis ikke ingeniørene herinde ikke ønsker/har tid til at bidrage. Men jeg kunne jo lave et underfora for matematik og afledninger. Det kunne blive et godt opslagsværk med tiden.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jul 2009 at 13:40
Ingen kommentarer? Meninger?
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jul 2009 at 13:49
Jeg synes det er en rigtig god idé, men jeg kan ikke selv være med, det er for avangseret til mine kunskaber.
 
m@dsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz