Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Køb
  New Posts New Posts RSS Feed: CD - Afspiller
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


CD - Afspiller

 Post Reply Post Reply
Author
Message
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: CD - Afspiller
    Posted: 14 Jan 2013 at 18:03
 Nu ved jeg jo godt dette handler mest om højttalere, men der er med garanti nogen der ligger inde med en CD afspiller der bare står og samler støv !

Så hvis der er nogen der ligger inde med noget af rimelig kvalitet, til omkring en tusse eller der omkring, kunne det godt have interresse. 

prisen er ikke helt så vigtig,hvis det er ordentlig kvalitet :)

MVH Jan
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Jan 2013 at 20:30
Jeg har en Denon Dvd2930 der bare står og samler støv. Virker som den skal, spiser stort set alle formater, og så lyder den hæderligt, uden at være noget mirakel.

Har det interesse?
Mvh.
Friman
Back to Top
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Jan 2013 at 21:35
Nu er det 100% lydsiden jeg går efter, da jeg streamer alt billed / surround fra en lille server jeg har at stå, så det skal jo helst lyde ordentligt :) har ikke kunne finde nogen test af Denon'en men det er da slet ikke umuligt at den kunne bruges.....men var måske mest hooked på en CD afspiller...

MVH Jan
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2013 at 08:24
Jeg har en Rotel 935 tror jeg den hedder.
Michael
Back to Top
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2013 at 09:16
Rotel er jo slet ikke så ringe ;) hvor gammel er den ? Hvis det er 930 så er det vist en gammel fætter som var deres mindste model.
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2013 at 14:15

Det er en 950 ikke 935 som jeg troede. Jeg er ikke sikker, men tror den er ca. 10-12 år. Den har stået stille de sidste 5-6 år. Du kan få den for 500,- hvis du selv henter den i Kastrup.

Jeg har også en 965BX, samme alder, den har også stået på hylden et stykke tid. Den koster 800,- hvis du henter den i Kastrup.
 
Michael
Back to Top
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2013 at 17:07
se 965'eren er jo lidt spændende...PM sendt til Hr. Madsen !
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz