Hyggeaften med Clio. |
Post Reply | Page <1 91011 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg siger også tak for en god og lærerig dag. Tror vi alle lærte en del, spørgsmålet er så bare om vi kan huske det hele..
Jeg vil når tiden er til det, forsøger at lave en ordentligt CLIO/LspCad guide, med billeder og tekst af de mest basale metoder, som vi lærte i søndag. Så vi alle kan være med punkt for punkt. Hvis nogle af jer har forslag til hvad der kunne indgå i næste event, er i velkommen til at sende en privat besked. Umiddelbart, er der nogle ideer på bordet, men inputs er altid velkommen.
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Er det en guide der indeholder andet end allerede her? Så kan du sende artiklen til mig og jeg lægger den på sitet hvis du vil.
|
|
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
ja det var planen. og så bliver de printet ud til afhentning i DAT.
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Kan du uddybe? Hvad er planen?
|
|
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
Planen er at lave en punktlig gennemgang af de ting Ham Den Lange gennemgik i søndags.
|
|
syncroniq
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Ok, jeg troede bare de artikler vi havde lavet, dækkede det. Hvad er det der mangler? Tænkte bare om det ikke ville være nemmere at tilføje til de artikler der er lavet på området, så vi kunne samle det. De kan downloades som PDF fra siden og printes af f.eks. DAT hvis de ville jo.
|
|
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, man har vel hver sin opfattalse og hver sin måde at lave tingene på...
|
|
Post Reply | Page <1 91011 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |