Kabinetkonstruktion |
Post Reply |
Author | |
Malm
Selvbygger Joined: 11 Aug 2023 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Sep 2023 at 10:37 |
Hejsa,
Jeg er ny heromkring og dette er forste post. Jeg har et sporgsmaal omkring kabinetkonstruktion: er der nogen snedkerfirmaer, der generelt har erfaring med at lave hoejjttalerkabinetter? Jeg kan selvfolgelig finde en lokal snedker og sikkert faa ham til det, men det er maaske lettere hvis vedkommende har arbejdet med hoejttalere foer. Jeg bor paa Sjaelland:-) Haaber I kan hjaelpe. Mvh Mads
Edited by Frost - 18 Sep 2023 at 11:49 |
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Mads.
Velkommen til :) Vores forum kan desvaerre ikke "lide" de danske tegn "Ae, o og aa". Jeg har derfor rettet i dit indlaeg :) Jeg beklager. Jeg haaber du faar svar paa dine sporgsmaal. med venlig hilsen Frost |
|
Malm
Selvbygger Joined: 11 Aug 2023 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Frost,
Kein problem. Ja, jeg krydser fingre for at der er nogle meget vidende mennesker herinde:-)
|
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis det ikke er et vildt anvanceret kabinet, vil jeg mene de fleste snedkere vil kunne hjælpe dig. Hvis du bare er afklare med hvad du vil have lavet, og kan vis en skitse på det.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |