DIY træf |
Post Reply | Page <123 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
vincent.
Enthusiast Joined: 03 Nov 2012 Status: Offline Points: 289 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvad er folk villig til at bruge på sådan en hygge træf over et par dage.
er det en plovmand eller?
|
|
mebbesen73
Enthusiast Joined: 23 Mar 2011 Location: Stavanger, Nor Status: Offline Points: 121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kunne også godt være interesseret i at deltage, kunne jo være en god måde at lære af andre mere erfarne på.
|
|
Mvh Martin
|
|
vincent.
Post Options
Thanks(0)
|
Hvad er folk villige til at betale?
Jeg tænker det er noget med at folk forudbetaler så der ikke er en der hænger på den økonomiske risiko..
|
|
Lgrau
Newbie Joined: 22 Nov 2011 Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Super ide' Jeg ville da gerne troppe op med et par HT med digital filtre hvis jeg kan få bakset dem ned fra loftet .
Lader til du har lagt det på hylden Busk?
Jeg bor godt nok ikke særligt centralt (30km syd for Tønder, Ja i tyskland). Men er ikke helt umuligt at jeg kunne låne en skole til formålet.
Hilsen Lennart
|
|
JH
Enthusiast Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
jeg vil da gerne ofre en plovmand eller to på et sådan arrangement. Der skal jo også være plads til lidt hygge og god mad. En hel dag f.eks. Lørdag til lyttesessioner. Opstilling/forberedelse allerede Fredag aften/fredag morgen. Nedpakning af grej Søndag... Odense eller deromkring er vel acceptabelt for de fleste, hvis vi fra Nordsjælland skal med. /JH
|
|
marvil
Selvbygger Joined: 22 Feb 2012 Location: horsens Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
fyn vil være oplagt
|
|
vincent.
Post Options
Thanks(0)
|
Er der ikke en hifi klub i odense eller omegn der kunne have egnet lokaler til en flok glade nørder som os?
|
|
JH
Enthusiast Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Der skal også være et lokale til loppemarked. Er sikker på at der er mange som har nogle enheder som de ikke ønsker/nænner at sælge igennem den blå avis.
/JH
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |