![]() |
Clio problemer |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Busk ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmmmmmm
Kan du tage et oversigt billede af systemet koblet op. Kommer der nogen fejlmeddelser når du starter det op? Busk
|
|
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af. |
|
![]() |
|
Boberik ![]() Enthusiast ![]() Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Ja det kan jeg sagtens. Nej ingen fejl dukker op. Det er som om den ikke vil modtage signalet fra mic, og jeg har prøvet med en anden mic som jeg er ved virker, så det er ikke dér problemet ligger.
|
|
![]() |
|
Busk ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
ja så ved jeg det ikke lige, og du tænder for mikrofon forstærkeren i clio?
|
|
|
![]() |
|
Boberik ![]() Enthusiast ![]() Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Nej jeg er også på bar bund.. Ja det gør jeg.
Da du havde problemer med din Clio, hvad var problemet dér ?
|
|
![]() |
|
computeren kunne ikke finde clio systemet, og den kom også med en fejl meddelelse omkring det, det viste sig at være pci kortet fra clio der var dødt.
|
|
|
![]() |
|
ham_den_lange ![]() Pro medlem ![]() ![]() Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Hej Jesper
Er det det system, som står inde ved DAT, som du har problemer med?
jeg er på Djævle-øen i dag og i morgen. Jeg regner med at kigge forbi butikken i morgen (fredag). Er det noget, som jeg skal kigge på?
Mvh.
Simon
|
|
![]() |
|
Hej Simon..
Nej det er ikke den i butikken, det er min egen der ikke lige vil som jeg gerne vil. Jeg har prøvet at ringe til dig.
|
|
![]() |
|
Baun ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 23 Jul 2012 Location: Varde - Denmark Status: Offline Points: 0 |
Har du husket at tænde for strømmen til microfonen?
|
|
![]() |
|
ronnie rasmussen ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
baun, emnet er snart et år gammelt så mon ikke han har fået det rettet ;-)
|
|
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |