Hjælp til mini 2vejs |
Post Reply | Page <123 |
Author | |||
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
ja geteningen ser forkert ud, det ligner lidt den samme refleksion kommer 2-3 gange.
|
|||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeg synes da ikke jeg kan se at målingen på nogen måde fejler noget. Hvad er det for en refleksion du mener kommer 2-3 gange?
|
|||
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hey,
For mig ser puklen ved 300-400 Hz helt forkert ud. Jeg nægter at tro enheden spiller sådan. |
|||
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
jeg syntes begge målinger er alt for "livlige" nægter at tro de måler sådan. Jeg ved ikke hvad der er gjort forkert, men er overbevist om det ikke helt er rigtigt, måske tager jeg fejl ? I så fald, er de godt nok svære at få lavet et pænt filter til uden alt for store peaks.
|
|||
ABJ
Newbie Joined: 15 Okt 2010 Location: Denmark Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Kan det være fordi kabinettet ikke er lukket helt bagtil? Jeg har stoppet hullerne til terminal og basrefleks ud med dæmpeuld, de er ikke lukket da jeg ikke har modtaget delene endnu.
|
|||
ABJ
Newbie Joined: 15 Okt 2010 Location: Denmark Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Har samlet nogle målinger i en zip fil..
Jeg har anmodet om at deltage til weekendens arrangement, der kunne jeg muligvis smugle konstruktionen med, hvis altså der stadig er plads til arrangementet. |
|||
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hey,
Nå, kan se min Clio 7 ikke kan læse Clio 8 filer. |
|||
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |