12" XLS siger "GOK"?? |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Online Points: 3189 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ville returnere dem, hvis det er en mulighed. Medmindre det er dig selv, der har overloaded dem og forårsaget problemet, så har det jo også været der, da du købte dem - og det kan sælger næsten ikke andet end have vidst.
|
|
dude2010
Selvbygger Joined: 17 Aug 2009 Location: Kbh Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Han virkede ikke som om han vidste det, hvordan man så end virker, hvis man ved det.
De er jo næsten umulige at overloade x-max er 30 mm eller noget, og er det ikke endda til hver side? Det ville alligevel være åndsvagt, at futte dem af, og så sige hey, ej de der gider jeg alligevel ikke. De ryger tilbage. Poster hvis jeg finder problemet. |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Online Points: 3189 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er så netop det, den ikke er - altså umulig at overloade. Den kan slå ca. 21 mm, før spolen slår i bund (eller forlader luftgabet, hvis bevægelsen er udad).
Edited by USXX - 15 Jun 2011 at 08:36 |
|
Neeper
Newbie Joined: 05 Sep 2010 Status: Offline Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu sidder jeg med nogle små laptop speakers så det kan være svært at vurdere, men det lyder altså lidt på videoen som om det er forstærkeren der klipper?
Hvor kraftig er forstærkere, hvad impedans er enhederne, og hvordan er de koblet sammen? Mvh Kim
|
|
http://www.coroflot.com/neeper
|
|
dude2010
Post Options
Thanks(0)
|
Forget it! De er for længst væk! Jeg gik tilbage til mine 18" Det andet der, er grinagtigt. Det kommer bare an på den størrelse no matter what.
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lidt et vildt bud, men Kan det ikke være forstærkeren der giver den lyd? Jeg har en defekt subamp som lyder sådan når jeg skruer lidt op. Har du prøvet med en anden forstærker? Hilsen Rune |
|
dude2010
Post Options
Thanks(0)
|
800 watts Crown, den fejler intet! Ombyttet kanaler, så var det stadig i samme kabinet. Det KAN have været signal overstyring.
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |