Vildt brug af diskanter |
Post Reply |
Author | |
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Apr 2018 at 10:03 |
Her er en, der forstår at bruge diskanter
|
|
JAV
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvad er fordelen(e) ved dette udover høj følsomhed og lav forvrængning?
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Havde godt set deres model med 7 stk. SB29 per side. Men her er han da godt nok gået all-in. Hvem der bare var leverandør til den producent
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du hørt nogle af deres højttalere? Synes man kan finde mange positive anmeldelser af de tidligere modeller rundt omkring på nettet. |
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
Nej, jeg har aldrig hørt dem, og jeg vidste faktisk ikke, at de brugte så mange af vores enheder.
|
|
Enthusiast
Post Options
Thanks(0)
|
Ok.
Jeg kunne godt tænke mig at høre dem. Synes det er fedt, når nogen prøver at gøre noget anderledes. Kan godt følge idéen, at diskanternes hurtighed kan bidrage med noget positivt i den øvre mellemtone, men jeg ville frygte, at de kom til at mangle lidt fylde. Det afhænger selvfølgelig af, hvor langt ned diskanterne spiller. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |