SOLGT!!! Blandet højttalerenheder |
Post Reply |
Author | |
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Jan 2022 at 21:09 |
Jeg er i gang med en mindre oprydning og har lidt forskelligt liggende, hvis det kan friste nogen.
2stk. ubrugte SB Acoustics SB26STC-C000-4 diskanter. Ligger i original emballage. Prisidé: 200 kroner. SOLGT!!! Derudover et sæt ubrugte 3" Tang Band W3-871B fuldtoner også i emballage. Prisidé: 200 kroner Endelig et sæt Vifa XT25 i skærmet version. Brugte og loddede på terminaler. Prisidé: 250 kroner
Edited by Enthusiast - 29 Jan 2022 at 12:15 |
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 669 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg tager gerne tangband ;)
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er bare i orden. Jeg sender lige en besked.
|
|
Enthusiast
Post Options
Thanks(0)
|
Alt er nu solgt.
|
|
Ericksen84
Selvbygger Joined: 04 Jul 2023 Location: copenhagen Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
For nylig har jeg tænkt på at købe det samme. Men jeg fandt ikke noget sted. hvordan kan jeg købe denne? nogen hjælpe mig!
|
|
Enthusiast
Post Options
Thanks(0)
|
Hvilke enheder taenker du paa?
|
|
Ericksen84
Selvbygger Joined: 04 Jul 2023 Location: copenhagen Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vil gerne købe denne "Marshall Acton BT II bluetooth højttaler (sort)" Jeg søger efter dette produkt https://soldfy.dk/hjemmeelektronik/hojttaler Men jeg er forvirret over dette produkt Det er virkelig det værd. Lydsystemet bliver bedre. Hvis du kender en højttaler, der er det værd og et godt lydsystem, så giv et forslag.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |