Design idéer |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | ||
joesch
Selvbygger Joined: 18 Jan 2009 Status: Offline Points: 81 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, den er til top 3 for GDS! Og man kan bare se, at den kun kan lyde godt. Men det er jo kun et halvt svar, Busk, der er jo to mulige metoder i sving: 1) dreje den ud af en klump træ eller 2) "støbe" den omkring en ramme. Hvor 1) vist kræver adgang til noget heftigt maskinel. Jeg fornemmer, du har tænkt dig at "støbe" den med det der bobleplast? |
||
Busk
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af. |
||
joesch
Selvbygger Joined: 18 Jan 2009 Status: Offline Points: 81 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
OK, det er den tunge vej Men der skal selvfølgelig kun laves 1, så det går vel.
|
||
Busk
Post Options
Thanks(0)
|
|
Se det er lige det som jeg også har tænkt, hvis der skulle laves 2 så skulle jeg helt sikkert have alieret mig med nogen der havde en cnc drejebænk. Men nu får vi se hvordan det kommer til at spænde af.
|
||
||
Busk
Post Options
Thanks(0)
|
|
Så har jeg fået tegnet lidt mere på min center, det bliver til ikke mindre en 29lag 19mm mdf for at lave mellemtone kuplen. Så skal jeg bare have fundet en finér der minder så meget som muligt om tigereye finéren der er på mine 800Signature.
Så ligger der bare en masse arbejder foran. Men så for jeg afprøvet en masse jeg endnu ikke har rodet med.
Busk
|
||
||
Post Reply | Page <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |