Speakerbuilder Pro |
Post Reply | Page <1 345 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Super lækkert. Mange tak. Jeg har skrevet en mail til Tymphany (Peerless og Vifa) og spurgt om de vil være med. Det vil koste dem et link til Speaker Builder Pro, og en overvejelse om donation af lidt enheder. Det samme som Wavecor har fået. Jeg giver lyd, hvis jeg hører noget fra dem.
|
|
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
det lyder godt henrik, jeg personligt synes at det er rigtig lækkert at have ÉN database med alle de enheder i som man ofte bygger med.
|
|
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Helt klart. Jeg var tæt på at smide Scan-Speak ud da jeg mailede med dem. Men tænkte at de eneste der blev straffet, var brugerne. Så de blev. Men syntes ikke det er fedt, at de ikke vil støtte selvbygger samfundet. Jeg har tidligere snakket med Wavecor, og han ville gerne støtte. Nu er deres enheder i, og de har fået en mail. Så må vi se hvad der sker. Skulle der ryge enheder mod os som støtte, syntes jeg vi samlet skal vælge, og bygge. Det eneste jeg forlanger er, at alle tegninger bliver lagt online for andre at bruge. Skulle nogen have tæt forbindelse med Scan-Speak, er i meget velkommen til at nævne det for dem. Jeg orker ikke at tage den op med dem igen. Jeg føler jo vi giver dem en fantastisk service til deres kunder, gratis.
|
|
Post Reply | Page <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |