Hifi messe i KBH |
Post Reply | Page <123 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Jeg håber både DAT og RABU kommer på messen næste år. Så er alle tre med (frequence). Jeg tror der kommer til at ske rigtig meget i 2011 inden for selvbyg.
|
|
Kimschips
Selvbygger Joined: 16 Dec 2008 Location: 4700 Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var da meget sjovt se "Gamut audio"
Som havde optillet "små" musiklab højtalere med som bestod af en 9700 og 15W8530K00 det var super og passede fint til rummet også:)
De var færdige med den nye integrerede forstærker kl.4 om morgenen de jokede lidt med den endelige pris .... 40.000kr siger Ole Sådan!
Også måtte jeg spørge ind til teknikken
nå
men Rabu Dat og Frequence det kunne være stort
Syntes Frequence havde nogle velspillende højtalere (til prisen) denne gang ikke nogen frekvensområder som stak af:)
|
|
JJO
Selvbygger Joined: 29 Jan 2009 Location: Greve Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Alle Jeg var også på messen og fik hilst på Syncronic og Ham den lange.
Jeg tog nogle billeder hos Gato Audio og Frequence I kan se dem på følgende links:
Hilsen
JJO
|
|
Is there any reason not to build a perfectly box?
Hvis alt ser ud til at virke ved første øjekast, så har man overset noget! |
|
friman
Enthusiast Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror du har forvekslet noget dér. Det var MusikLab du skrvier om, så vidt jeg kan forstå?
Begge herrer (Michael Edinger og Ole Lund Christensen) startede GamuT, men har ikke noget med dem at gøre længere.... Men ja, det spillede helt kanon IMHO.
|
|
Kimschips
Selvbygger Joined: 16 Dec 2008 Location: 4700 Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jamen dt kan da godt være du har ret, der var bare udstillet grej fra musiklab og Gamut
spilllede skønt
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ærgerligt at det skulle gå sådan. |
|
friman
Enthusiast Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |