Hifi træf Sjælland sommer 2023 |
Post Reply | Page <123 |
Author | |
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, tak for en super hyggelig dag i går. Tak endnu en gang, Sebastian, for din gæstfrihed. Altid en fornøjelse at mødes i dette forum.
|
|
Schlager
Enthusiast Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selvtak Enthusiast og tak for flaskerne Tog I nogle billeder, det efterspørges på andet forum?
|
|
Horn må ha' synergy.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det manglede da bare.
Jeg fik desvaerre ikke taget nogle billeder i loerdags. |
|
Meier
Selvbygger Joined: 03 Aug 2009 Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvordan var dybbassen?
Det er jo typisk svært for horn at gå helt ned….
|
|
Schlager
Enthusiast Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke hvis de er store nok, ned til 14 Hz.
|
|
Horn må ha' synergy.
|
|
Enthusiast
Post Options
Thanks(0)
|
Bassen er i min verden en af Schlagers systems største forcer. Der er fuldstændig styr på frekvensgangen og overskud et stykke under de fleste menneskers hørbare område.
Jeg lyttede bl.a. til Eagles nummeret "Hotel California" fra Hell Freezes Over albummet på Schlagers store synergy system. Her hørte jeg en nuancering i slagene på conga trommerne i starten af nummeret, som jeg aldrig har hørt på nogle af mine egne systemer. Det var lidt sjovt at opleve.
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |