kabinet og port peerless xls10 |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
aaaahhhhhh jeg er ikke helt interesseret i at ødelægge sædet, det er billigere at udskifte den der hattehylde i presset træfiber
synes egentlig også at de to 8" huller jeg har i hattehylden gør det ganske fint
men det er lidt underligt, for når jeg spiller fx 20-30, så er der INGEN bas eller hvad der ligner, men når jeg når 40 ca, så passer det fint nok, og har så samme sammenhæng resten af vejen op
|
|
ronnie rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
du kan se det her boberik
den jbl 12" den er i forkert kabinet med helt hen i vejret porttuning, og de DLS basser de er solgt, de var slet ikke gode nok
|
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg troede der var hul igennem armlænet på en vento, min fejl..
Ja det lyder lidt mærkeligt, hvis vi skulle støde hovederne sammen til et arrangement en dag, vil jeg gerne lige kigge lidt på det.. Men kan ikke lige lure hvad der er galt.. Men lav da hullerne lidt større, og så en mdf plade på og så 2 stk 10" derop i free air. Du skal så bare lige sikre dig at det ikke er en bærende del i bilen.
|
|
ronnie rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
jaaa det kunne man jo, men jeg har lavet det hele så diskret, og med MASSER af kompromis, for at vi kan få bilen i fred for de langfingrede, for vi har desværre kun ansvar på bilen
prøver og se om jeg kan justere det lidt, inden jeg dødsdømmer dem til min bil
har dog set XXLS er bedre til basrefleks
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |