liter til xls 10" |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
så langt er jeg med, roder bare rundt i alle de betegnelser jeg skal kunne
|
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er vel langt fra unormalt at have en sub med et Q på 0,707???
Havde det været en basenhed havde 0,507 måske været at foretrække..
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Ja, men hvis et Qtc på 0.707 giver et kabinet der ikke er realistisk, er det vel ligemeget hvor normalt det er.
|
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan du have ret i, men "normalt" går man ikke helt galt i byen ved at vælge et Q på 0,707 og i dette tilfælde vil det blive alt andet end en succes er jeg overbevist om. Mange brugere ved nok ikke helt hvad man skal regne med at en enhed skal have af volume, det svinger jo utroligt meget. |
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Problemet er vel at Qtc er noget teoretisk, og man skal huske og holde resultatet op til sidst med virkeligheden. Det kommer også meget an på hvad enheden skal bruges til. Til biograf ville jeg nok vælge et lidt højere Q. Til fin musik et lidt lavere. Men XLS enhederne er lavet til meget små lukkede kabinetter. Så smid den i et 15 liters kabinet eller lign (netto).
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |