CLIO Lite vs. CLIO Std. |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Jeg kan ikke se hvordan jeg ellers skulle gøre det. Jeg kan ikke måle groupdelay, og kan ikke lave komplekse matlab dokumenter. Men med én ekstra måling (ét tryk på g knappen) kan jeg i løbet af få sekunder finde det præcise delay ved at trykke på pil op et par gange i lspcad for delay. Jeg vil ikke kalde det omstændig. Matematik er omstændig Men der er nok mange måder at gøre det på.
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok, omstændelig er din metode måske ikke, og jeg siger heller ikke, at der er noget galt i den. Man må jo sno sig - og din kreativitet fejler heldigvis kke noget.
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man kan sige, at det bedste havde jo været hvis lspcad kunne tage en mls fil fra clio, og selv finde ud af tingene.
Men så skarpe er de ikke helt desværre. Syntes ikke der er sket det store fra clio 7 til 10. Ud over firewire.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok,
Tak til alle for svar. Som jeg læser diverse svar, så kan man sagtens komme i mål (med et højttalerprojekt) vha. et CLIO lite system, omend man muligvis skal ud i lidt "manuelle" beregninger. Edited by Enthusiast - 28 Dec 2013 at 22:16 |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |