Støbt waveguide - igangsat :-) |
Post Reply |
Author | |
Allan_s
Enthusiast Joined: 29 Dec 2014 Location: 8723 Status: Offline Points: 116 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Sep 2015 at 17:37 |
Har spurt lidt til erfaringer med støbning af waveguides/horn, men åbenbart ikke mange der har prøvet det herinde, anyways... nu skulle det prøves.
Det gik faktisk ret nemt, og tog ikke lang tid, er bare lidt i tvivl om jeg kan slibe det, og lave hulder til montering, da det alrerde er vold-hårdt..... Overflade hærdning tager 20-25min, men gennemhærdning er 8 timer, så nu er det bare at vente, men her er de første billeder, og der kommer self mere, når jeg kommer længere btw, så er formen lavet af en gammel membran og brugsens den bedst plast-skål. |
|
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjovt projekt Er den konisk? Hvad er størrelsen på ydre diameter, dybden og membranhullet?
|
|
Allan_s
Enthusiast Joined: 29 Dec 2014 Location: 8723 Status: Offline Points: 116 |
Post Options
Thanks(0)
|
du får lige en tegning, det er vidst nemmere :-) huldet er lavet så jeg har 1 mm i kanten til en 30mm dome diskant. de 11cm er indvendige mål på "keglen".
|
|
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvordan står det til med projektet? Har de fået et hus at bo i?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |