Et gennemtestet projekt. |
Post Reply |
Author | |
Bapu
Enthusiast Joined: 09 Maj 2012 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Nov 2013 at 19:22 |
Min moder fortalte for en uges tid siden at hun godt kunne bruge et par højttaler til hendes pc. Hun bruger den til at lytte musik på. Hun har i al den tid jeg kan huske kun haft en ghettoblaster til 500,- nede fra kvickly. Så tænkte jeg at en lille forstærker og det anmelderroste projekt med
http://elektronik-lavpris.dk/p111573/P830878_Tymphany_Peerless_4_SLAVEBAS/ til diskant bliver det denne http://frequence-shop.dk/produkter/13-scanspeak-discovery/269--26-mm-diskant-8-ohm-alu-front/ som jeg har fra et tidligere projekt. Det kan hun da kun blive glad for taget i betragtning af hvad hun har nu. Efter en tur i bauhause og et besøg fra posten er dette hvad jeg har ind til nu. Regner med at lime kabinetterne sammen i morgen. De får en volume på 3.7 liter inden der kommer huller osv. Meningen er at de sorte mdf plader bare skal have en mat klar lak. Jeg glæder mig til at komme igang. |
|
Venligst Michael
|
|
Busk
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det bliver lækkert
|
|
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af. |
|
Kong Gulerod
Selvbygger Joined: 15 Sep 2011 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har stadigvæk et sæt (dvs. 2+4) af de peerless-enheder liggende, så jeg følger lige med her :D
/U.
|
|
Bapu
Enthusiast Joined: 09 Maj 2012 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker
Der kommer flere billeder senere ind til videre har jeg kun fået kasserne limet sammen og slebet |
|
Venligst Michael
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |