Nørder hjælper nørder (højtaler måle-service) |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
ubl_
Selvbygger Joined: 04 Jan 2009 Status: Offline Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
Angående Arta, så kan jeg ikke huske hvad jeg gav, men jeg kan se at den pt koster 79€
Jeg fik denne mail (Jeg har slettet licensnøglen) Man kan efterfølgende frit hente opdateringer indtil verson 2.0. Der følger ingen cd med. Dear Urlik Bertel, |
|
senilix
Enthusiast Joined: 04 Jan 2009 Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Tråden her er måske ikke det rigtige sted at diskuterer dette.
ARTA er et fint stykke software ligesom en del andre, men det er kun et stykke målesoftware. Så mangler man stadigt noget design software. Men jeg forstår ikke hvad jeres krav er ud over billigt
Jeg har andet steds postet links til gratis design software af Jeff bagby. Dette i kombination med HolmImpulse må da være attraktivt.
Ellers er der LspCad som mange herinde bruger. Det er lidt svagt på målesiden, men er relativt billigt. Jeg vil også nævne SoundEasy, som nok svarer til LspCad Pro, men med bedre målefaciliteter. SoundEasy koster $250.
Personligt ville jeg gå lidt mere op i at få en ordentlig målemikrofon. Jeg skal bare lige have overbevist konen om at de der $1700 er godt givet ud og at hende og ungerne ikke har brug for nyt vintertøj...
Mvh,
Senilix
|
|
jensby
Newbie Joined: 12 Jan 2009 Location: Skive Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
lille-nørd søger store-bror nørd hjælp til lidt måling
Se beskrivelse af projektet her: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=180&PID=2293#2293 Regner med at have enhederne sat i og undersænket i de gl. kabinetter engang sidst i November/først i December, da jeg liiiih skal have en husombygning (hifi stue) færdig først.
Bor selv i Skive, men kører gerne Jylland/Fyn, hvis der er en der er klar på at hjælpe med at måle, samt trimme et aktivt filter ind sammen med mig. Mvh Jensby
|
|
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg har clio FW8.5 på en stationær, men stabler en bærbar version på benene inden længe
bosidende i århus/risskov
|
|
virious
Selvbygger Joined: 07 Nov 2010 Location: Odense Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kunne godt bruge lidt måleassistance til nogle basser og mellemtoner. Findes der en, der kan være behjælpelig på Fyn eller Vestsjælland?
Jeg giver gerne noget for ulejligheden! |
|
gx55
Newbie Joined: 23 Nov 2010 Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er der nogen det kunne hjælpe mig med og få lavet nogen målinger og et delefilter jeg har nogen raidho enheder som jeg godt vil lave en 2.5 vejs af lige nu spiller jeg men dem som 2 vejs min vil godt have en bas mere på 😊
|
|
Rigtige mænd kører A-klasse
|
|
Post Reply | Page <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |