Delefiltre for begyndere |
Post Reply | Page <1 678 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
JH
Enthusiast Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Jeg har 2 mdf plader monteret med terminaler nok til at rigge et 4 vejs delefilter til på kort tid. Samt et par kasser med kondensatorer og spoler monteret med banan stik. Så hvis der er nogle som gider lege, så er jeg helt med. På djævleøen vel og mærke. Kan medbringe udmålt mikrofon stativ og kabler hvis det har interesse. Woofer tester til måling af impedans og thiele/small data JH/
|
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
|
Busk: jeg vil meget gerne lære lidt LSP cad af dig en dag, så et arrangement er jeg bestemt med på. jeg medbringer drikkevare, hvis det når så langt.
|
|
Busk
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan vi sagtens kikke på, ingen problem.
Busk
|
|
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af. |
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Boberik > Du kan nemt starte med de lspcad tråde vi har her, og skrive hvis du har brug for hjælp. Der er flere eksempler herinde hvor du kan downloade målinger direkte til lspcad og komme igang med at lege.
|
|
Christ
Selvbygger Joined: 28 Nov 2009 Location: Roskilde Status: Offline Points: 64 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg dukker også rigtigt gerne op til en måle intro, hvis det kan lade sig gøre på Sjælland.
Gerne hos Busken, så jeg har endnu en undskyldning for at skamlytte hans setup :D |
|
clausdk
Newbie Joined: 13 Jul 2010 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er der sat dato for dette arrangement?
Kunne rigtig godt tænke mig at deltage!
Er helt nybegynder.
|
|
Post Reply | Page <1 678 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |