DK DIY messe? |
Post Reply | Page <123 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det da ikke også en DIY messe
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Når vi snakker Densen, er det så den messe i kbh, eller hvilken snakker vi om? Viborg?
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Arg, fik læst forkert. Super init...initeri.... foreslag. Hvem vil være med til at planlægge?
|
|
virious
Selvbygger Joined: 07 Nov 2010 Location: Odense Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg skal gerne give en hånd med.
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vil ikke deltage i planlægning/logistik, men jeg giver gerne en praktisk hånd med på dagen - og jeg stiller da også gerne op til en snak om højttalere og enheder...
|
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Til at starte med skal vi vel have defineret hvad det er vi vil med sådan en messe.
Jeg tvivler på, at der er et "marked" for en egentlig diy-messe i et lille land som Danmark, så jeg tror, det vil give mere mening, at arrangere et DIY-træf, hvor vi brugere her på Speakerbuilder kunne mødes en weekend i en spejderhytte for at dele erfaringer og vise vores projekter frem. Det kunne så evt. kombineres med et åben hus arrangement om lørdagen, hvor andre hifi-interesserede kunne komme for at se og høre vores højtaler projekter. Nogle af forhandlerne her i landet kunne sikkert også lokkes til at udstille om lørdagen.
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |