Billeder |
Post Reply |
Author |
Topic Search Topic Options
|
Dichael
Enthusiast Joined: 05 Mar 2012 Location: Aarhus Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Dec 2021 at 14:47 |
Hej!
Kan nogen komme med en ide til, at uploade fotos? Programmet vi ikke acceptere mine filer. Jeg har frøgt, at gøre filerne mindre, gemme i forskellige formater, men lige meget hjælper det..... Mvh. Michael
|
|
Michael B.
|
|
Digital_thor
Excentrisk Joined: 03 Mar 2011 Status: Offline Points: 627 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du benytter windows, så bruger jeg følgende: Det har altid virket for mig at uploade, så snart jeg overholdt fil-størrelse og opløsning
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har heller aldrig haft problemer. Er det selve upload, du har problemer med, eller er det indsættelsen af billedet i beskeden? Du kan sagtens komme ud for, at billedet ikke kan indsættes på positionen. I så fald skal du blot genplacere cursoren og indsætte billedet igen. Vi kan lave en tutorial til julefrokosten.
|
|
Roky
Excentrisk Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 857 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej
Filens navn må ikke indeholde bogstaverne: æ ø å. Måske det hjælper
|
|
Dichael
Post Options
Thanks(0)
|
Tak for svar.
Jeg prøver igen i aften
|
|
Michael B.
|
|
Dichael
Post Options
Thanks(0)
|
Det viste sig, at de alle var lige netop over grænsen, så jeg nedskalerede dem.
Alt er okay, tak for inputs
|
|
Michael B.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |