SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed - Julefrokost 2020
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Julefrokost 2020

Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Pro medlem
Pro medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Nov 2020 at 15:35
Jeg er også i gang med en lille 2-vejs højtaler, som jeg gerne vil tage med til julefrokosten:

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Nov 2020 at 19:36
Spændende... er det en mk II?

Jeg tænker, at der sidder en side fire 38WE/8582T00 pÃ¥ den side, man ikke kan se LOL
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 13:21
Nej, det er stadig mk I, dog med visse opdateringer undervejs...

Men jeg har et sæt OB med en enkelt 38WE i hver, de kunne nok gøres klar til lidt demolyt.
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 13:24
Originally posted by ham_den_lange ham_den_lange wrote:

Men jeg har et sæt OB med en enkelt 38WE i hver, de kunne nok gøres klar til lidt demolyt.

Clap

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 13:26
Originally posted by ham_den_lange ham_den_lange wrote:

Med mk II mente jeg egentlig bare opgraderet/ændret filter (jeg bemærkede fumlebrættet).

Vi vil MEGET gerne høre OB med 38WE Big smile - og nu har du sagt det....
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 13:40
Jeg kan ikke huske om jeg har smidt et billede af hvad jeg forventer at have med... 
Hvis jeg allerede har postet det, sÃ¥ mÃ¥ i leve med at se det igen LOL

Og JA, de kommer bÃ¥de i rÃ¥ MDF og med "tape-monterede" waveguides Embarrassed 
Jeg hÃ¥ber dog pÃ¥ at fÃ¥ monteret et par speakon stik inden julefrokosten, sÃ¥ de er lidt mere hÃ¥ndterbare :) 
15"eren fordrer placering pÃ¥ en stander, MEN jeg forsøger at tage hensyn til gulvplacering i mit trim. Alt i alt sÃ¥ er hele højtaleren bare ET stort kompromis, sÃ¥ lidt til eller fra gør nok ikke meget LOL
Jeg glæder mig til at vi skal mødes og hygge igen! Der er stadigvæk lang tid til Februar!

Edited by Frost - 01 Dec 2020 at 13:42
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 13:45
Det bliver (endnu engang) en spændende julefrokost Smile.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 13:53
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.