Julefrokost 2020 |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er også i gang med en lille 2-vejs højtaler, som jeg gerne vil tage med til julefrokosten:
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spændende... er det en mk II?
Jeg tænker, at der sidder en side fire 38WE/8582T00 på den side, man ikke kan se
|
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nej, det er stadig mk I, dog med visse opdateringer undervejs...
Men jeg har et sæt OB med en enkelt 38WE i hver, de kunne nok gøres klar til lidt demolyt.
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med mk II mente jeg egentlig bare opgraderet/ændret filter (jeg bemærkede fumlebrættet). Vi vil MEGET gerne høre OB med 38WE - og nu har du sagt det....
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kan ikke huske om jeg har smidt et billede af hvad jeg forventer at have med...
Hvis jeg allerede har postet det, så må i leve med at se det igen Og JA, de kommer både i rå MDF og med "tape-monterede" waveguides Jeg håber dog på at få monteret et par speakon stik inden julefrokosten, så de er lidt mere håndterbare :) 15"eren fordrer placering på en stander, MEN jeg forsøger at tage hensyn til gulvplacering i mit trim. Alt i alt så er hele højtaleren bare ET stort kompromis, så lidt til eller fra gør nok ikke meget Jeg glæder mig til at vi skal mødes og hygge igen! Der er stadigvæk lang tid til Februar!
Edited by Frost - 01 Dec 2020 at 13:42 |
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
Det bliver (endnu engang) en spændende julefrokost .
|
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
Tilmelding til julefrokosten her:
|
|
Post Reply | Page <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |