3vejs Satori DCR projekt |
Post Reply | Page <123 |
Author | |
felsby
Excentrisk Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1525 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hylles ord er mine, punkt for punkt!
|
|
Blankholm
Enthusiast Joined: 27 Nov 2017 Location: Aarhus Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Hylle, Felsby og Bknielsen. 1000 tak for den rosende behdoemmelse og paaskoennelse af 3 vejs DCR projektet og setup i oevrigt. Det var
en bare en fornoejelse igen at have besoeg af ligesindede Audiyphile som kommer
med god feedback og deler viden. Jeg kunne ikke helt forstaa hvorfor de ikke leverede optimalt med rum korrektion som jeg er helt enig i. Efter jeres besoeg tjekkede jeg DSP setting OG der var en setting der utilsigtet var disabled. Med denne setting enabled var alt paa plads og som
bknielsen foreslog skulle niveauet ligge mellem uden DSP hhv med DSP som vi
hoerte det. Det niveau blev etableret med enabling af netop den DSP setting. Saa det var bare aergerligt at det ikke var paa plads men
saa er der jo lagt op til et lyt igen. Tak til jer alle for at bruge tid paa et besoeg og en skoen
aften. De bedste hilsner Niels Joergen |
|
Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured |
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er selvfølgelig ærgerlig når sådan noget sker, at man uforvarende for et problem. (minder mig om mit problem med min bas afstemning på min højttalere til julefrokosten, hvor portrørene lå løse inde i kassen og raslede rundt efter transporten :-)
Hvad er det nu for en rumkorrektions enhed du sagde du bruger? Du bruger den som rumkorrektion/forforstærker mener jeg.
|
|
Blankholm
Enthusiast Joined: 27 Nov 2017 Location: Aarhus Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er DSPeaker fra Finland og ja den ogsaa preamp. Ingen behov for preamp derfor er Copland ude og en støjkilde mindre.
/NJ |
|
Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured |
|
felsby
Excentrisk Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1525 |
Post Options
Thanks(0)
|
Godt at faa en forklaring paa denne lille boeuf i et ellers totalt overbevisende anlaeg!
Edited by felsby - 17 Feb 2024 at 19:53 |
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tak for en hyggelig aften. Det var en virkelig god oplevelse både vedr. lyd og forplejning. Som Hylle skriver et gennemarbejdet projekt de store DCR både vedr. lyd, finish og løsninger. Filterskuffen er f.eks. en ret smart idé. |
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |