Morel |
Post Reply |
Author | |
Møffe
Newbie Joined: 05 Jun 2010 Location: Sjæland Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Maj 2011 at 18:08 |
Hej.. jeg er fået finger i 2 sæt mw 166 + 1 sæt mw 164 og et sæt mw 142
som jeg vil lave til front- center og bag højtaler men da jeg aldrig har lavet til stuen har jeg brug for lidt hjælp
de to mw 166 vil jeg bruge til front men hvor mange liter skal jeg gå efter?? System-Audio har lavet en der hedder SA XP60 den str højtaler har jeg fået godkendt af konen så den str ca..
er der nogen der vil hjælpe mig?
MVH
Møffe
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Velkommen til :) Har du et datablad på de enheder? Vi skal bruge enhedens thiele/small paramter for at kunne hjælpe dig med kabinetstørrelser.
|
|
Møffe
Post Options
Thanks(0)
|
Hej.
nej ikke lige de har ligget i importørens kælde
men det jeg har kunne finde på dem er
Morel MW-142-8 5" WooferThis item has been discontinued. For possible replacements or substitutions, please check the drop-down box below for a list of related items to view more products in this category. A unique 5" unit that incorporates a damped polymer composite cone, huge 3" Hexatech voice coil, vented double magnet system, and smooth response up to 5KHz. All this results in a very impressive bass/midrange driver. * Power handling: 150 watts RMS/210 watts max * Voice coil diameter: 3" * Voice coil inductance: .50 mH * Impedance: 8 ohms * DC resistance: 5.2 ohms * Frequency response: 48-5,000 Hz * Fs: 52 Hz * SPL: 86 dB 1W/1m * Vas: .25 cu. ft. * Qms: 2.14 * Qes: .62 * Qts: .45 * Xmax: 3.5mm * Net weight: 2-1/8 lbs. * Dimensions: Overall Diameter: 5-5/8", Cutout Diameter: 4-5/8", Mounting Depth: 2-1/16", Magnet Diameter: 3-3/8", Magnet Height: 1-1/4".
og det var hvad jeg lige kunne finde på den sidste håber det kan bruges.
MVH
Møffe |
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Når jeg lige får 5 min skal jeg prøve og kigge på det. Du må hilse Lykkegård :)
|
|
Møffe
Post Options
Thanks(0)
|
Hej
tak skal du have det ser jeg frem til jeg glæder mig til at komme igang med det det kunne jo være jeg blev helt vild med DIY
jeg skal nok hilse når jeg kan få fat i ham. kender han dig under Syncroniq?
|
|
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
du kunne jo selv prøve at sætte parametrene ind i denne beregner, den har syncronic lavet, og har beregnet flere højttalere efterhånen, men GANSKE fint resultat
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |